2008-07-10, 18:13
Bannlyst
Hall dr ute!

Nn som har lite bra tips p mer sensuella filmer?
Jag tycker det r mycket mer upphetsande nr det lmnas lite t fantasin.

Nr det gller porr s kan jag vl sga att den typer av film jag mest uppskattat n slnge r saker som Andrew Blake har gjort. Det r ju iofs ingen mjukporr direkt men det knns nd som dom r ganska smakfullt gjorda.

Hur r det med er tjejer, vilken typ av material tycker ni r mest upphetsande?

Puss // Helmet
Citera
2008-07-10, 21:13
Medlem
Euthanatics avatar
ru bg eller
Citera
2008-07-10, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Euthanatic
ru bg eller

Japp, det r drfr jag r ute efter sensuella filmer med vackra flickor i.

Ngra mer frgor Einstein ?
Citera
2008-07-11, 04:13
Medlem
HappyHandsomes avatar
Gillar ocks filmer med lite handling och mycket klder, dr inte avkldningen klipps bort. Fr grna vara lite mjukt och erotiskt i brjan. Ingen mjukporr dock, men grna sensuellt. Dagens porr har s brttom...

Nr det kommer till vanlig film s r "young people fucking" bra.
Citera
2008-07-11, 04:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Euthanatic
ru bg eller
Vilken smart kommentar ditt jvla pissluder. Jag hoppas att du fr lite vett i huvudet och aldrig mer loggar in hr p fb (alt. aldrig mer skriver ett inlgg), varfr? Fr att vi vill inte ha pissluder hr. Varfr r du ett pissluder? Fr att du kommer med sdana dumma kommentarer som inte bidrar ett jvla skit till diskutionen. Varfr gr du det? Fr atta du r ett jvla pissluder.

Pissluder.

OnT: Vad menar du med "sensuella"? Jag har aldrig i mitt liv varit med om en p-film som lmnat ett smack t fantasin.

Personligen s gillar jag p-filmer med en handling, och d hellst en bra handling.

Fr ett tag sedan s sg jag en p-rulle dr det i brjan av frsta knullet i filmen var en brud (ful som stryk) som bankade med kniv och gaffel p en tom tallrik. Helt pltsligt s vandrar en snubbe in med en pizza. Hon skriker "I'm hungry", och han drar fram kuken och hon brjar suga.

Jag blev cklad Pizza och kuk kan omjligen hra ihop

Dr br tillggas att det vet jag ingenting om
Citera
2008-07-11, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Jag blev cklad Pizza och kuk kan omjligen hra ihop

haha klockrent!!!!!

Det jag r ute efter knns lite som en mix av softcore/hardcore. Handling r inget mste, det r aldrig fel nr dom drar ut p frspel och liknande, mycket hngel, lngsam avkldning etc.

Skadar inte om tjejen har lite sexiga klder p sig heller som stannar p under akten.

Tror dom flesta fredrar lite mer t hardcore hllet men fr min del s r det nstan avtndande med den mesta av dagens porr, se nn kille trycka upp en dildo av storleken Skne i nn tjejs anal. hua

// Black

S jag fr vl fortstta tanka saker i stil med Kate's playground. Ser hellre en st tjej som ser ut att m bra, som inte r rdd fr att le. S kan man lta fantasin jobba lite
Citera
2008-07-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackhelmetman
haha klockrent!!!!!

Det jag r ute efter knns lite som en mix av softcore/hardcore. Handling r inget mste, det r aldrig fel nr dom drar ut p frspel och liknande, mycket hngel, lngsam avkldning etc.

Skadar inte om tjejen har lite sexiga klder p sig heller som stannar p under akten.

Tror dom flesta fredrar lite mer t hardcore hllet men fr min del s r det nstan avtndande med den mesta av dagens porr, se nn kille trycka upp en dildo av storleken Skne i nn tjejs anal. hua

// Black

S jag fr vl fortstta tanka saker i stil med Kate's playground. Ser hellre en st tjej som ser ut att m bra, som inte r rdd fr att le. S kan man lta fantasin jobba lite

Jag hller med dej, de flesta filmer lmnar inget t ens egen fantasi, kate e lcker. Fortstt leta hittar du ngot s hr av dej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in