Bara för att nämna några få, jag tror inte att min burk skickar ut nå¨got då ingen har sagt något, men vad fan är detta och hur skall jag kolla så jag är säker och hur skall jag få mina polare att göra samma sak(eller hur skall dom rensa upp sitt)?
Senast redigerad av RollerBoySE 2008-07-10 kl. 22:46.
jag har oxå sett dom, massor av mina kompisar har dom (mest tjejer )
hur får man bort dom? så kan jag skryta lite och visa dig
Haha, det är sant. I princip 90% av alla såna meddelanden jag får är från tjejer.
OnTopic: Dom har virus eller har lämnat ut sitt lösenord på en "Show who have blocked you"-sida. Du behöver inte vara orolig sålänge du inte har klickat på länkarna.
den första och sista länken är ju bara reklam eller nåt sånt skit, den mittersta funkar inte.
kör ett program som heter msnfix om du tror att du har problem, posta den loggen
den första och sista länken är ju bara reklam eller nåt sånt skit, den mittersta funkar inte.
kör ett program som heter msnfix om du tror att du har problem, posta den loggen
Inte jag som sitter på det tror jag iallafall, men vilken adress är det till det programmet? så jag kan dumpa ut till dom andra
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!