2008-07-10, 04:41
Medlem
Finns det övht ngt tillstånd som heter/ kallas: "Tillfällig inflammation i sköldkörteln"? Om så, hur yttrar sig i sådana fall då densamma som?
Och går i sådana fall då densamma över lika plötsligt som den uppstod och kan i sådana fall densamma komma tillbaka på samma sätt? Och vad kom sig då i sådana fall densamma utav, från då första början?
Ja, om nu densamma alls finns, vill säga(vilket jag då inte tror- endera uppstod/ finns den där, eller då inte alls)?
Men finns den övht? Enligt mig finns den inte, men vad säger ni andra?
Senast redigerad av Tort 2008-07-10 kl. 04:58.
Citera
2008-07-10, 05:36
Medlem
Tillfällig

Hej

Du kan läsa om detta på http://www.thyroid.se/

Citat:
Ursprungligen postat av Tort
Finns det övht ngt tillstånd som heter/ kallas: "Tillfällig inflammation i sköldkörteln"? Om så, hur yttrar sig i sådana fall då densamma som?
Och går i sådana fall då densamma över lika plötsligt som den uppstod och kan i sådana fall densamma komma tillbaka på samma sätt? Och vad kom sig då i sådana fall densamma utav, från då första början?
Ja, om nu densamma alls finns, vill säga(vilket jag då inte tror- endera uppstod/ finns den där, eller då inte alls)?
Men finns den övht? Enligt mig finns den inte, men vad säger ni andra?
Citera
2008-07-10, 22:07
Medlem
fbes avatar
Det är klart att det finns övergående inflammationer i sköldkörteln. Varför skulle just detta organ vara förskonat?
Citera
2008-07-10, 22:46
Medlem
Fru Vs avatar
och jo, sköldkörteln existerar på riktigt hos oss alla. Tack och lov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in