Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-09, 21:41
  #1
Medlem
ThundercatLionOs avatar
PrettyGirls lider av ett lite oförtjänt dåligt rykte misstänker jag. Stället ligger lite avlägset, ca 15 min gångväg ifrån färjorna. Taxi är troligtvis lämpligaste alternativet om man inte har addressen i hand och lite lokalsinne. Lokalen är lite undermålig, dock inte illaluktande som jag läst om tidigare i forumet. Trevligt bemötande av personalen för övrigt.

Tjejen i fråga, Camilla Creamy, motsvarade verkligheten utifrån de bilder man sett på deras sida. Man ser däremot att annonserade åldern 26 kanske är lite att ta i. Jag körde en halvtimmes cocktail med henne och hon var väldigt tillmötesgående vad det gäller mina önskemål. Hennes inlevelse i det hela var medelmåttigt. Har haft andra tjejer på bordeller som har varit bättre på den biten. Lite avtändande faktor där. Dessutom att hon råkade släppa en liten fjärt under akten. Dock fick jag ge igen när jag gav henne ett sprut i ansiktet

Prettygirls kan vara värt ett besök anser jag om man får syn på en tjej man verkligen känner man vill ha en omgång med. För min del blir det nästa gång Citygirls som ligger mer centralt i Helsingör.
Citera
2013-04-23, 06:39
  #2
Medlem
Trevlig läsning!
Har prettygirls någon hemsida?
Har hört om detta stället, dock ska det inte vara bättre än city girls... Du kan inte jämföra, eller?
Åker snart över sundet och behöver så mycket info som möjligt, haha.
Citera
2013-04-24, 00:05
  #3
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assassin91
Trevlig läsning!
Har prettygirls någon hemsida?

Nej det är nedlagt sedan några tillbaka.
Citera
2013-05-31, 09:07
  #4
Medlem
Ersatts med en annan..
Citera
2013-06-02, 17:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assassin91
Ersatts med en annan..

...som heter...?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback