2008-07-09, 12:11
Medlem
Smackyys avatar
Tjo jag vill ha bilder p tatuering som gr ver hela ryggraden .. till exempel kanske man tatuerar en "ryggrad" frn rven till nacken behver ider fr jag vill gra en nice tatuering med mkt detaljer :P .. spelar ingen roll om de skulle kosta mkt pengar :P
Senast redigerad av Smackyy 2008-07-09 kl. 12:31.
Citera
2008-07-09, 12:32
Medlem
Beffhoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyy
Tjo jag vill ha bilder p tatuering som gr ver hela ryggraden .. till exempel kanske man tatuerar en "ryggrad" frn rven till nacken behver ider fr jag vill gra en nice tatuering med mkt detaljer :P .. spelar ingen roll om de skulle kosta mkt pengar :P

Motiv anyone?
Citera
2008-07-09, 13:11
Medlem
seraphs avatar
gr det inte svinont o bli gaddad dr?
Citera
2008-07-09, 19:01
Bannlyst
En vldigt stor fallos?

Med skinkorna som testiklar?
Citera
2008-10-30, 22:53
Medlem
Asons avatar
Bumpar denna trden istllet fr att gra en ny.

Jag r sugen p en ryggradstatuering jag med, fast inte detaljerad som i TS fall.

Kotorna ska vara lika stora uppifrn och ner och ha exakt samma form. Ifyllda med svart. Ngon som har nn p sitt motivlager eller kan hnvisa till ngot dr ngot sdant finns ? En kota rcker. Har letat en del men inte hittat.

// ason
Citera
2008-10-31, 01:05
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ason
Bumpar denna trden istllet fr att gra en ny.

Jag r sugen p en ryggradstatuering jag med, fast inte detaljerad som i TS fall.

Kotorna ska vara lika stora uppifrn och ner och ha exakt samma form. Ifyllda med svart. Ngon som har nn p sitt motivlager eller kan hnvisa till ngot dr ngot sdant finns ? En kota rcker. Har letat en del men inte hittat.

// ason
Menar du ngonting i stil med det hr?
Citera
2008-10-31, 13:39
Medlem
gurkkungens avatar
Detta fr mig att tnka p filmen festival frn 2001 tror jag att det var. Sngaren i ett av banden har tatuerat en ryggrad p ryggen. Du kan skert ta ngra bra screenshots ur den.

/Gurkkungen
Citera
2008-11-03, 03:03
Medlem
Asons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Menar du ngonting i stil med det hr?

Mycket snygg, ngot i den stilen.

Citat:
Detta fr mig att tnka p filmen festival frn 2001 tror jag att det var. Sngaren i ett av banden har tatuerat en ryggrad p ryggen. Du kan skert ta ngra bra screenshots ur den.

/Gurkkungen

Det var faktiskt den jag utgick frn, den r otroligt snygg. Lyckades dock inte f ngra bra screens p den i sin helhet. Ska frska hitta den p DVD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in