2008-07-08, 23:25
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Hur ser det ut från eran datorplats om ni blickar ut, någon som sitter inne på en riktigt hotspot, högst upp i ett höghus, på ett berg, i en skog eller över vatten? Eller är ni helt innspärrade i små jillestugor utan fönster?

Ta gärna en bild, så man ser lite av fönsterbrädan så man får en känsla av hur ni har det från era platser!

Kanske skulle postat under bildforumet istället, men detta kändes bättre.
Citera
2008-07-08, 23:28
Bannlyst
Datorplats #1 ligger en park utanför fönstret, parken innanför en cirkulär byggnad.

Datorplats #2 En järnvägstation
Citera
2008-07-08, 23:29
Medlem
fittas avatar
heey

sitter faktiskt rätt bekvämt i sundsvall just nu. bor hos en kompis på en höjd lite utanför och så här såg det ut från min plats för nåra dagar sen. får passa på att njuta för hemma är det bara ett stort plank och tågspår utanför.

http://i37.tinypic.com/219zwj.jpg
Citera
2008-07-08, 23:32
Medlem
Squalos avatar
Utanför är det en väg, en smal med bilar parkerade på sidan, på andra sidan vägen är det ett gäng träd, och bortom det är den en park.
Citera
2008-07-08, 23:33
Medlem
Jag blickar ned från andra våningen på stans största gata där solen steker in i mina ögon större delen av dygnet och alla packade fyllon snubblar omkring och brölar "ÖÖÖHHH" med jämna mellanrum utan anledning.
När jag skriver detta tror jag att jag ska ta och flytta min datorplats.
Citera
2008-07-09, 01:25
Medlem
Ratchers avatar
uppe på en kulle, liten väg nedanför stor sjö med 3 stora hus på rad nere vid strandkanten, ser över hela sjön och byn på andra sidan ca: 6 km bort, annars stora träd dungen runt hela huset, skugga hela tiden på sommaren förutom kvällssolen:-)
Citera
2008-07-09, 01:31
Medlem
Avstängbs avatar
Jag har persienerna neddragna dygnet runt och jag lämnar aldrig server-rummet.. Jag vet faktiskt inte hur det ser ut utanför..
Citera
2008-07-09, 01:33
Medlem
Ratchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avstängb
Jag har persienerna neddragna dygnet runt och jag lämnar aldrig server-rummet.. Jag vet faktiskt inte hur det ser ut utanför..

oohhh... himmelriket?
Citera
2008-07-09, 02:01
Medlem
Avstängbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratcher
oohhh... himmelriket?
Himmelriket är för er dödliga, jag kommer ifrån internet!!!
Citera
2008-07-09, 02:13
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Knäpp lite kort nu, ni vet väl att en bild säger mer än 1000 ord!
Lite dåligt av mig att inte föregå med gott exempel men ska fixa fram en snarast när jag får tag i kamera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in