2008-07-08, 23:11
Bannlyst
som rubriken lyder undrar alltså hur man intar denna drog?

/Biffen
Citera
2008-07-08, 23:41
Bannlyst
någon?
Citera
2008-07-08, 23:47
Medlem
SjärnJerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanbiffen
någon?

En googling senare: http://www.amazing-nature.com/-i-43.html
Citera
2008-07-08, 23:53
Medlem
jag intog detta genom att tugga sönder fröna ordentligt och sedan svälja, det fungerade...
Citera
2008-07-08, 23:59
Bannlyst
men jag köpte det fint pulvriserat, hur gör ja då? bara trycka in i käften och svälja me vatten eller?
Citera
2008-07-09, 00:08
Medlem
tänk bara på att Peganum Harmala innehåller MAO-hämmare vilket betyder att du inte bör äta en rad saker om du vill ha hälsan i behåll...
Citera
2008-07-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanbiffen
men jag köpte det fint pulvriserat, hur gör ja då? bara trycka in i käften och svälja me vatten eller?

jag tror att man ska ha det i munnen för att det tas upp där typ, men jag är inte säker. Du kan väl bara ha det i munnen och tugga en stund iaf typ och sedan svälja efter 10 min. Annars funkar det nog att bara svälja också, men du kan få sämre effekt... jag är ledsen men jag har inte så bra koll... kolla på erowid eller nåt kanske?
Citera
2008-07-09, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande^^
jag tror att man ska ha det i munnen för att det tas upp där typ, men jag är inte säker. Du kan väl bara ha det i munnen och tugga en stund iaf typ och sedan svälja efter 10 min. Annars funkar det nog att bara svälja också, men du kan få sämre effekt... jag är ledsen men jag har inte så bra koll... kolla på erowid eller nåt kanske?

kör så som du sa just nu fy fan va de smakar!!!!
Citera
2008-07-09, 09:53
Medlem
Brunbanans avatar
vad gav det för effekter?
Citera
2008-07-09, 10:47
Varför bara käka Harmala? Enbart det är ju värdelöst ur berusningssynpunkt, det är snarare så att det tillsammans med en hel del substanser kan boosta trippen, alternativt få fram substanserna (tänker på DMT- brygder).
Citera
2008-12-29, 16:54
Medlem
jag svalde det (5g), hade det pulveriserat. jag skulle inte rekomendera någon att ta det här. fy fan va dåligt jag mådde. fick hallucinationer, dock inga trevliga. så fort jag rörde mig och därmed spände musklerna så skakade jag något så hejdlöst och det surrande ljudet i huvudet var fruktansvärt. för att inte tala om hur hjärnan la av, blev så korkad att jag knappt gick att prata med. närminnet var inte heller helt på topp. segt rus, mådde skit i 8h och trodde tillslut att jag skulle spy upp mina inälvor. dagen efter var kroppen helt förslappad.
jag vet dock inte om den här reaktionen är vanlig eller om jag bara är överkänslig för just det här. men jag tar det aldrig någonsin igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in