2011-03-08, 22:01
Medlem
Tråkigt att folk inte kan ge fan i alla saker utan bara mååste förstöra allt
Citera
2011-03-08, 23:28
Medlem
Var uppe nu för några dagar sedan.. Bilder kommer inom kort!
Citera
2011-03-12, 22:39
Medlem
SGNLs avatar
Kom nyss tillbaka.. inget speciellt får jag säga. Verkar lite överskattat.
Citera
2011-03-14, 18:47
Medlem
nordheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGNL
Kom nyss tillbaka.. inget speciellt får jag säga. Verkar lite överskattat.

Hur jävla länge var du borta egentligen? Berätta om visiten. Förklara gärna varför du anser det vara överskattat.
Citera
2011-03-16, 02:04
Medlem
SGNLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordheim
Hur jävla länge var du borta egentligen? Berätta om visiten. Förklara gärna varför du anser det vara överskattat.

En dag, fast det kändes som en vecka. Det sjuka var att mobil fucka ur helt under besöket, har fått köpa en ny.

Själva stället var som sagt inget speciellt enligt mig. Luktade bara illa och det vara ganska söndertrashat. Nej, det är inget för en UE-räv som mig. Snarare för en skolklass, ha
Citera
2011-03-27, 18:14
Medlem
Var där igår, kan instämma på att det är helt sönderslaget och nedklottrat inuti.
Besöket får 3/5, den lilla byggnaden samt "kyrkan" var det som drog upp betyget, själva huvudbyggnaden var dock riktigt kass.
Citera
2011-05-11, 00:09
Medlem
oskhimselfs avatar
Var där både i går och i dag!...
& tycker att det är väldigt synd att folk inte kan ge fan i det...
Det är helt förstört där!.. men endå så värt att se stället..

tycker alla på flashback som åker ditt visar att vi är riktiga FB:ARE och inte beter oss som ett gäng judar o slår sönder allt man ser!..
BTW TIPS PÅ LIKNANDE STÄLLEN I SYD SVERIGE

PM:A MIG DÅ!!
Citera
2011-05-11, 08:50
Medlem
Ja, det är så satans synn...
Citera
2011-05-16, 21:41
Medlem
Jag har aldrig varit där (hade aldrig vågat), men mina polare har. De har kommit ut blödande efter att ha slagit sönder fönster och handfat. Sen har de säkert vandaliserat annat också.
För jävla tråkigt för er som ville se hur det såg ut från början, men tyvärr är det så det funkar i Östra Göinge.
Citera
2011-05-17, 19:14
Medlem
stoffzkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuri
Jag har aldrig varit där (hade aldrig vågat), men mina polare har. De har kommit ut blödande efter att ha slagit sönder fönster och handfat. Sen har de säkert vandaliserat annat också.
För jävla tråkigt för er som ville se hur det såg ut från början, men tyvärr är det så det funkar i Östra Göinge.

Med tanke på vilken otroligt vacker byggnad det, en gång i tiden, har varit...
Ren jävla idioti är vad det är.

Det blir bara värre och värre för varje gång man åker dit. Och om man skulle springa in i någon i området så är det självklart att de tror att man är där för att vandalisera.

Tur att man hann göra ett besök innan svinen hittade dit.
Citera
2011-05-19, 10:39
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuri
Vad är det för djävla folk du umgås med? Vad sa du till dem när de visade upp sina blodiga nävar? "-Coolt!" Eller?
Citera
2011-05-22, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Vad är det för djävla folk du umgås med? Vad sa du till dem när de visade upp sina blodiga nävar? "-Coolt!" Eller?

Bönder

Sa inte så mycket.. Det är ju ba löjligt?

Förresten så finns det inte så mycket att göra i Broby. Det enda jag gör är tar promenader och spelar fotboll lite då o då (svårt o få ihop folk). Kanske det som leder till att folk gör sånt här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in