2008-07-08, 22:30
Medlem
Champinjonens avatar
Tjenare grabs!

Det är så att igår installerade jag windows XP Pro på min nya dator (yay) och allt gick som det ska, under kvällen installerade jag alla mina vanliga program och spel etc... finfint..

MEN när jag kom hem idag har mitt internet krånglat som fan och jag kan inte tanka mer än 10% av nån patch (typ 65MB) innan Firefox 3.0 stänger av nedladdningen genom att säga att den är klar...

Glocalnet säger bara det gamla vanliga "din telefonsladd är för lång", detta har jag motbevisat flera gånger genom att det alltid berott på nåt annat, som sedan lett till att det funkat.. Har haft liknande strul förut, men då gällde det 1 DC per minut (+/-)

WTF har hänt med mitt finfina internet?
Citera
2008-07-08, 23:02
Medlem
Ratchers avatar
denna tråd är nog 8:e i ordningen den här veckan som jag läser som innehåller ordet (företaget) Glocalnet, bara jag som ser en röd tråd då nästan ALLA med denna leverantör (inklusive mig, men har bytt) har ALLTID problem med sina linor, och som jag sagt tidigare så kan INGEN sjunka så lågt som Glocalnet, kiss å bajs är vad dom är...

Nej jag är inte det minsta förvånad att du har strul, tyvvär snarare förvånad att du inte har mer än du säger.

Tips, ställ lika höga krav på era levernatörer som på eran omsorgsfullt utvalda hårdvara...
Citera
2008-07-09, 09:28
Medlem
Champinjonens avatar
Har inte varit mycket strul med glocalnet, men när det väl blir strul så brassar de på rejält...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in