2008-07-08, 20:20
Medlem
traxinators avatar
Datorn har börjat ge ifrån sig ljud som låter som när man startar den eller stänger av den hela tiden nästan och slumpmässigt så bara fryser skärmen och datorn hänger sig och det går inte att göra något. Sen får man starta om datorn o så samma visa igen... Har sökt igenom dtaorn med nod32. Det är windows professional. Vad kan vara felet?
Citera
2008-07-08, 21:07
Medlem
traxinators avatar
Spybot hittar heller inget...
Citera
2008-07-08, 21:42
Medlem
traxinators avatar
Nu hängde den sig igen! fast den låste upp sig och så kom det två pip från datorn.. Snälla hjälp mig någon! Vad kan jag göra?
Citera
2008-07-08, 22:41
Medlem
traxinators avatar
Spyware doctor hittade adware.caishow men den går inte att ta bort för jag måste ha en köpt version... hur får jag bort den annars?
Citera
2008-07-08, 22:58
Medlem
Ratchers avatar
ominstallation?
testat felsäkert läge?
Citera
2008-07-08, 23:01
Medlem
traxinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratcher
ominstallation?
testat felsäkert läge?
Vet inte riktigt hur de me felsäkert läge går till, alltså jag förstår hur jag kommer in på det men sen vet jag inte vad jag ska göra
Citera
2008-07-08, 23:05
Medlem
Ratchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traxinator
Vet inte riktigt hur de me felsäkert läge går till, alltså jag förstår hur jag kommer in på det men sen vet jag inte vad jag ska göra

starta om datorn tryck F8 och välj felsäkert läge och kolla hur meny raden ser ut där, är den okej så är det ju nåt som är installerat som fallerar, är den inte okej så är troligen bara ominstallation kvar... tyvvär...
Citera
2008-07-08, 23:08
Medlem
traxinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratcher
starta om datorn tryck F8 och välj felsäkert läge och kolla hur meny raden ser ut där, är den okej så är det ju nåt som är installerat som fallerar, är den inte okej så är troligen bara ominstallation kvar... tyvvär...
okej tack så mycket för hjälpen!
Citera
2008-07-09, 02:52
Medlem
Afros avatar
Låter som överhättning. Ta och damma av fläktarna och se om det hjälper. Mät sedan tempen med speedfan och paste:a här.
Senast redigerad av Afro 2008-07-09 kl. 02:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in