2008-07-08, 10:18
Medlem
Hor-Ullas avatar
Borde ju finnas lite skvaller om negern som gjorde låten my cool. tydligen så dricker han inte:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2101300.ab

va finns det mer för skvaller då förutom att han är neger? sätter han på groupies? eftersom han är neger borde han ha knullat Sanna bråding, nån som kan bekräfta?

Perez Hilton verkar gilla han iallfall:

http://perezhilton.com/2008-01-26-li...over-the-world
Senast redigerad av Hor-Ulla 2008-07-08 kl. 10:21.
Citera
2008-07-08, 10:24
Medlem
Cloudss avatar
Han var rätt kass på P&L, han satt och åt chips och snackade med folk som gick förbi inga märkvärdigheter kring han alls...
Citera
2008-07-08, 10:36
Medlem
Han har kepsen liksom på sned. Märkligt. Det är det enda jag har att säga. Såg han på Götgatan för ett tag sen.
Helt vanlig promenad. Inget märkligt alls. Däremot är ditt tjat om "neger" jävligt barnsligt och rasistiskt. Väx upp!
Citera
2008-07-08, 10:56
Medlem
BlackAdderIIIs avatar
Åker han fortfarande tunnelbana som han säger i nån av sina låtar? Han kanske inte fått så mycket stålar än..

Ett rykte jag hört är att han spenderade en betydande del av sin uppväxt i vasastan och inte alls i tuffa tensta.

Annars verkar han inte härma den amerikanska hiphop-stilen, han verkar inte gilla droger, alkohol, vapen.. vill vara miljövänlig osv..
Citera
2008-07-08, 10:59
Medlem
BrB_DnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAdderIII
Åker han fortfarande tunnelbana som han säger i nån av sina låtar? Han kanske inte fått så mycket stålar än..

Ett rykte jag hört är att han spenderade en betydande del av sin uppväxt i vasastan och inte alls i tuffa tensta.

Annars verkar han inte härma den amerikanska hiphop-stilen, han verkar inte gilla droger, alkohol, vapen.. vill vara miljövänlig osv..

Han är svensk-gangstarappare...
Den farligaste typen...Kör toyota prio
Citera
2008-07-08, 11:52
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAdderIII

Förutom att han är uppvuxen i Tensta så stämmer det du skriver. Han håller sig borta från rusmedel på grund av hans farsas heroinmissbruk och det är hans morsa som givit honom en vettig världsbild.

En snäll kille som är värd att respektera helt enkelt, inget hycklande där.
Citera
2008-07-08, 13:37
Bannlyst
men nu var det väl Adam vi skulle diskutera, inte vad ordet neger står för eller har jag missat nåt? aja skit samma. Är Adam verkligen så gemytlig som de verkar? nåt smaskigt måste ju nån sitta inne på...
Citera
2008-07-08, 13:47
Medlem
mishimas avatar
Så var ämnet Adam Tensta.

/mod
Citera
2008-07-08, 14:46
Medlem
Deedzs avatar
hörde en brud på gymmet prata (var säkert för ett år sedan..) om att hon hade varit ihop med Adam när hon var mindre.. 17 år eller nåt sånt där..

jag citerar:

"Han var ganska blyg och snäll o så och jag tror inte han är speciellt mycket coolare idag heller *hehehe*"

hade en brorsa som sålde droger tydligen och gick i skola på fridhemsplan för att "vidga sina vyer"..
inge vidare skvaller dock.. är ingen skvallerkärring.
Citera
2008-07-08, 15:58
vilket land kommer han ifrån, eller hans föräldrar?
Citera
2008-07-08, 17:01
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXit^
vilket land kommer han ifrån, eller hans föräldrar?

Mamman är från Sverige eller Finland (kommer inte ihåg, men borde inte vara helt omöjligt att googla fram), men farsan är från Gambia i alla fall.
Citera
2008-07-09, 04:53
Awaiting Email Confirmation
Chetniks avatar
Adam gick gymnasiet på Söder, fick högsta betygen i klassen, en riktig pluggis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in