• 1
  • 2
2007-11-23, 20:38
Bannlyst
det är ju en minst sagt motbjudane och konstig man. Jag undrar om ni tror att han har nån hjärnskada som gör att han beter sig så där, eller om han bara kör det för o tjäna pengar bland sina sjuka fans?

Låt höra!

ps jag är inte så duktig på Fb så om jag la den hära fel så får nån flytta. jag tycker det är intressant.
Citera
2007-11-23, 20:52
Medlem
weiskorvs avatar
Nej jag tror inte att han har någon hjärnskada, eller att han bara gör det för pengarna. Han är en konstnär, och konstnärer är lite skumma av sig. Man behöver inte ens vara konstnär för att vara skum, räcker med att vara intresserad nog att gå estetisk linje på gymnasiet så är man lite skum.

Och du la nog tråden lite fel, fast fan vet var den ska ligga, jag är inte moderator så jag orkar inte bry mig.
Citera
2007-11-23, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weiskorv
Nej jag tror inte att han har någon hjärnskada, eller att han bara gör det för pengarna. Han är en konstnär, och konstnärer är lite skumma av sig. Man behöver inte ens vara konstnär för att vara skum, räcker med att vara intresserad nog att gå estetisk linje på gymnasiet så är man lite skum.

Och du la nog tråden lite fel, fast fan vet var den ska ligga, jag är inte moderator så jag orkar inte bry mig.
Konsnär? Då har vi värkligen ett omoralisk samhälle.. fan har du inte sett hans skumma videos med missfoster, äckliga monster, spindlar, småbarn som håller i kapade skallar och sån skit?
Citera
2007-11-23, 21:02
Medlem
Squalos avatar
Man? Det är en kvinna ju!
Citera
2007-11-23, 21:04
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chechen
det är ju en minst sagt motbjudane och konstig man. Jag undrar om ni tror att han har nån hjärnskada som gör att han beter sig så där, eller om han bara kör det för o tjäna pengar bland sina sjuka fans?

Låt höra!

ps jag är inte så duktig på Fb så om jag la den hära fel så får nån flytta. jag tycker det är intressant.
Vet inte riktigt varför han uppträder som han gör, men jag har för mig att han brukar låta rätt vettig och sansad i vissa intervjuer. Så sjuk är han nog inte.
Citera
2007-11-23, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Vet inte riktigt varför han uppträder som han gör, men jag har för mig att han brukar låta rätt vettig och sansad i vissa intervjuer. Så sjuk är han nog inte.
Förresten finns det nån som vet nån kort när han är clean dvs inte sminkad, utan linser osv?
Citera
2007-11-23, 21:14
Medlem
weiskorvs avatar
Citat:
Konsnär? Då har vi värkligen ett omoralisk samhälle.. fan har du inte sett hans skumma videos med missfoster, äckliga monster, spindlar, småbarn som håller i kapade skallar och sån skit?
Jo jag har sett hans videos. Vosst är de lite skumma, som jag skrev innan så verkar han ju lite skum. Men ingen hjärnskada. Verkar som sälklubbarn skrev vettig i intervjuver.
Citera
2007-11-23, 21:23
Medlem
Assholes avatar
Citat:

Vad har skumma videos med missfoster, äkliga monster, spindlar, småbarn som håller i kapade skallar och sån skit, att göra med moral?
Citera
2007-11-23, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asshole
Vad har skumma videos med missfoster, äkliga monster, spindlar, småbarn som håller i kapade skallar och sån skit, att göra med moral?
För att de är äcklig och bissart. Men det är bara min åsikt. antar att du inte tycker pedofili är omoralisk också?
Citera
2007-11-23, 21:33
Bannlyst
För att strula till strängen lite till så ska jag rekommendera en film om personen i fråga
http://www.imdb.com/title/tt0383393/
Citera
2007-11-23, 21:38
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
För att de är äcklig och bissart. Men det är bara min åsikt. antar att du inte tycker pedofili är omoralisk också?

Så om något är bizarrt och äckligt så är det omoraliskt?

Citat:
Ursprungligen postat av spooz
För att strula till strängen lite till så ska jag rekommendera en film om personen i fråga
http://www.imdb.com/title/tt0383393/

Du är förvirrad, filmen handlar om Charles Manson den kända mördaren, inte Marilyn Manson psytrance-artisten.
Citera
2007-11-23, 21:39
Medlem
antonfs avatar
Vet inte mkt om vederbörande, vet dock att han har riktigt bra humor. I en intervju jag läste frågade de honom följande:

"Jag har hört att du köpte ett skelett av en kinesisk flicka och hade hemma, stämmer det?"

Marilyn svarar: "Absolut inte, det vore ju sjukt. Det är en kille."

Alla kanske inte uppskattar sån humor, men jag gör sannerligen det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här