Jag har laddat ner msn discovery och installerat det.
Men jag har fortfarande bara Msn Live. Hur får jag tillgång till discovery?
Måste jag avinstallera det först? Jag trodde discovery var nåt tillägg bara? Datan varnade mej för iof att installera discovery, men det ignorerade jag.
Den senaste versionen är väl 1.5 såvitt jag vet. Det ska bara vara att installera, sedan körs discovery automatiskt som ett tilläggsprogram varje gång du drar igång ditt msn.
javisst..jag tillät den installeras
men det det är inget som tyder på att jag har nåt annat än msnn live, som förut..
jag startade om datan sen vet jag inte va man kan göra
Messenger Plus Live! och MSN discovery är 2 helt skilda program som inte har nåt med varandra att göra. Jag vet inte riktigt vad för strul du kan tänkas ha. Men kolla under verktyg och dom menyerna för att se om du hittar nåt nytt där.
Det är nåt autoproject som ploppar upp och säger att den blockerat msn discovery som en säkerhetsrisk. Samt att min dator är säker.
Ska jag ta bort antivirusprogrammet å testa igen eller?
Tror jag försökt hämta programmet nu från 5 olika ställen, det blir samma sak hela tiden.
Msn Discovery strulade upp mitt vanliga msn en hel del, inget jag rekomenderar, har även hört att msn discovery i sig är ett virus, men hur hög sanningshalten i det är vet jag inte.
Det är nåt autoproject som ploppar upp och säger att den blockerat msn discovery som en säkerhetsrisk. Samt att min dator är säker.
Ska jag ta bort antivirusprogrammet å testa igen eller?
Tror jag försökt hämta programmet nu från 5 olika ställen, det blir samma sak hela tiden.
Sätt den på att ditt AV ska acceptera det istället?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!