har laddat ner en barnslig symbol på skrivbordet och varje gång man klickar på den hörs ett fisljud. Oerhört roligt tycker jag och mina barnsliga kompisar... Dock är det bara tre fyra olika fisar som går runt runt - är det möjligt att spela in egna ljud och på något sätt lägga dem i samma "mapp" så att även de hörs när man klickar??
ev kommentarer om låg humornivå/ifrågasättande av inteligens undanbedes
har laddat ner en barnslig symbol på skrivbordet och varje gång man klickar på den hörs ett fisljud. Oerhört roligt tycker jag och mina barnsliga kompisar... Dock är det bara tre fyra olika fisar som går runt runt - är det möjligt att spela in egna ljud och på något sätt lägga dem i samma "mapp" så att även de hörs när man klickar??
ev kommentarer om låg humornivå/ifrågasättande av inteligens undanbedes
symbolen är stor och brun och läggs på skrivbordet, finns tydligen flera olika miniprogram som vista kan lägga direkt på krivbordet, tex en grej som visar temperatur och väder tex... ingen annan som känner igen det och som vet hur man lägger in egna ljud?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!