2008-07-07, 19:47
Bannlyst
har laddat ner en barnslig symbol på skrivbordet och varje gång man klickar på den hörs ett fisljud. Oerhört roligt tycker jag och mina barnsliga kompisar... Dock är det bara tre fyra olika fisar som går runt runt - är det möjligt att spela in egna ljud och på något sätt lägga dem i samma "mapp" så att även de hörs när man klickar??

ev kommentarer om låg humornivå/ifrågasättande av inteligens undanbedes
Citera
2008-07-07, 19:54
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabba
har laddat ner en barnslig symbol på skrivbordet och varje gång man klickar på den hörs ett fisljud. Oerhört roligt tycker jag och mina barnsliga kompisar... Dock är det bara tre fyra olika fisar som går runt runt - är det möjligt att spela in egna ljud och på något sätt lägga dem i samma "mapp" så att även de hörs när man klickar??

ev kommentarer om låg humornivå/ifrågasättande av inteligens undanbedes

Var hittar man denna symbol?
Citera
2008-07-07, 20:20
Medlem
BBMBBs avatar
hm... låter skoj. har du någon möjlighet att lägga upp den på nätet så vi övriga med barnslig humor får ta del av den?
Citera
2008-07-07, 21:54
Medlem
Förbannads avatar
En symbol med fisljud bör varje windowsanvändare ha

Vad heter programmet? Lite svårt att gissa sig till vart den hämtar ljudfilerna ifrån.
Citera
2008-07-07, 22:08
Bannlyst
symbolen är stor och brun och läggs på skrivbordet, finns tydligen flera olika miniprogram som vista kan lägga direkt på krivbordet, tex en grej som visar temperatur och väder tex... ingen annan som känner igen det och som vet hur man lägger in egna ljud?
Citera
2008-07-07, 22:30
Medlem
ministatens avatar
låter som att du menar den här: http://gallery.live.com/results.aspx?pl=1&bt=1&q=fart

Det är en windows-gadget som läggs i Vistas Sidebar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in