2008-07-06, 20:33
Medlem
hejsantests avatar
Vet ni någon sida där man kan spara ner roliga mms bilder/filmer?
Även roliga sms går bra.
Citera
2008-07-07, 00:07
Medlem
Tankishs avatar
Du kan ju ett sms med texten *f så ringer det i mottagarens telefon och piper när han/hon svarar (inget sms mottages)

.imy filer är också kul, hittade nån guide som nån hade skrivit i sinna unga år om hur man gör sånna. Mottagarens telefon kan börja blinka och andra roliga saker man ställer in den på.
Citera
2008-07-17, 12:39
Medlem
går det att skicka ett sms till nåns tele och göra så att när han öppnar det så ändras språket i telefonen?
Citera
2008-07-17, 17:59
Medlem
Tankishs avatar
Tror inte det går, prova BT info om du vill fast det är ju bluetooth program. Där vet jag att du kan byta språk på offtret.
Citera
2008-07-17, 21:42
Medlem
Okej, ja jag har använt det programmet förut å vet att det fungerar. Fast det är inte jämt han har bluetooth igång så undrade om det fanns nått annat sätt att jävlas med han
Citera
2008-07-17, 23:24
Medlem
crilleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankish
Du kan ju ett sms med texten *f så ringer det i mottagarens telefon och piper när han/hon svarar (inget sms mottages)

.imy filer är också kul, hittade nån guide som nån hade skrivit i sinna unga år om hur man gör sånna. Mottagarens telefon kan börja blinka och andra roliga saker man ställer in den på.

Mm, har letat efter den guiden, men inte hittat den. Någon som sitter på länken?
Citera
2008-07-17, 23:26
Medlem
TheCazes avatar
Är det mig det skrivs om?

Det där med IMY filer, här är tråden där jag skrev länken i, sidan 2.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=675530
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in