Citat:
Ursprungligen postat av Hunk-Henk
Jag köpte dessa surroundhögtalare för några veckor sedan, och jag installerade dem samma dag. Efter det har jag bara låtit det vara, men idag kom jag på att det möjligen borde finnas drivrutiner till dessa, men eftersom jag inte fick med en skiva eller dyl. så blev jag fundersam. Jag gjorde vad alla här hade gjort, och googlade en stund. Jag kom fram till att de flesta träffar jag fick talade om separata drivrutiner för varje enhet - en till subwoofern, en till bakre högra högtalaren och så vidare. Jag gick vidare till logitech.se och tryckte fram högtalarna på deras sida, men jag får sedan reda på att det enda nerladdningsbara materialet på sidan är deras patenterade program för att kunna designa skalen som finns på högtalarna. Ingenting mer! Är det någon här som har en aning om hur jag ska gå tillväga om jag vill ha drivrutiner till mina högtalare? Det finns ju inga, även om internet begs to differ rent textmässigt. Jag menar: någon skillnad lär det ju göra om jag har rätt drivrutiner som är skräddarsydda för produkten istället för att bara plug-and-play:a högtalarna. ...eller?
Tack på förhand!
Er tillgivne Prins Krisen.
Nej. Vad ska drivrutiner göra när det gäller högtalare? Det är ljudkortet som styr vad för ljud som skickas till högtalarna.