2008-07-06, 15:55
Medlem
BIG MaMa CheFFos avatar
Heej! vet inte ifall det är rätt att posta det här i denna delen av forumet men vi försöker...

Skulle vilja ha tips på var man kan köpa anime serier och filmer då jag mest är ute efter att köpa serier/filmer som vampire hunter D den gamla varianten, även basilisk har dom första 4 avsnitten men vill ha serien komplett, även fullmeralalchemist och även andra serier som liknar dom här och som kan mätas med ninjascroll,berserk,dragonball,hellsing,amon m.m

Går det att få tag på svenska skulle det vara ett extra PLUS

Tacksam för svar
Citera
2008-07-06, 15:58
Medlem
saftad_burks avatar
Sfbok, tradera, blocket & tvspelsbutiken.
Citera
2008-07-06, 17:33
Medlem
Vet inte hur de är nu för tiden men förr när jag läste mycket var det extremt ovanligt med svenska så de kanske du inte hittar... Bor du i sthlm dra till Sfbok elller beställ från deras hemsida med www.sfbok.se

Sen är www.seriebubblan.se väldigt bra han har riktigt mycket grejjer bara ring o snacka med han om han har de står inte på hemsidan hälften av det, och han åker runt på alla marknader nu i sommar så om ni har en marknad nära er kolla in den...

EDIT: HAHAHAHHAHA kollade vilka marknader han ska till o det var ju inte mycket att hänga i granen kanske...

Godegård
Nybro
Gullabo
Karlskrona
Ronneby
Åsele
Citera
2008-07-06, 17:39
Medlem
__carls avatar
SF-bokhandeln är ju helt galet dyra.

Adlibris.se och bokus.se har det mesta jag någonsin har velat ha, men jag vet inte hur det är på mangafronten.
Citera
2008-07-06, 17:48
Medlem
Adlibris och bokus har ett riktigt brett utbud av manga.
Om du vill ha anime, så är du inne i fel forumsdel.
http://www.axelmusic.com/ har bra utbud och helt ok priser på anime.
Citera
2008-07-06, 18:38
Medlem
Torks avatar
Nar jag brukade kopa anime var det alltid pa Webhallen.

www.webhallen.com
Citera
2008-07-07, 00:33
Medlem
Tankishs avatar
Finns en hel del på blocket, kolla där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem