2015-05-09, 20:11
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Då har vi svart på vitt nu då! Bara resten kvar😀
Men börjar verkligen hennes namn på V?

Ja. V.
Citera
2015-05-10, 22:02
Medlem
Nu blir ja väldigt osäker här men hon kallas för för ett namn som börjar på v måste kolla upp detta...
Citera
2015-05-10, 22:08
Medlem
Haha ringde en vän här och namnet på v är det hon kallas för inte hennes namn. Namnet börjar med m och slutar med l ....

Hon ska tydligen ha ganska så bra med kunder vilket förvånar mig för hon är inte vacker enligt mig alla fall..

Hon är inte så svår att hitta alla fall går ofta omkring i Tidan i höga stövlar o kort kjol
Citera
2015-05-11, 17:08
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Haha ringde en vän här och namnet på v är det hon kallas för inte hennes namn. Namnet börjar med m och slutar med l ....

Hon ska tydligen ha ganska så bra med kunder vilket förvånar mig för hon är inte vacker enligt mig alla fall..

Hon är inte så svår att hitta alla fall går ofta omkring i Tidan i höga stövlar o kort kjol

Jag var helt säker på att hon hade det där "V"-namnet. Jag hade fel och ber om ursäkt om jag missledde någon. Så brukar i alla fall folk säga när dom pratar med henne, V-namnet alltså.
Citera
2015-05-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Jag var helt säker på att hon hade det där "V"-namnet. Jag hade fel och ber om ursäkt om jag missledde någon. Så brukar i alla fall folk säga när dom pratar med henne, V-namnet alltså.
V-namnet är hennes mellannamn!
Citera
2015-05-19, 18:45
Medlem
Undrar om hon någon gång har annonserat? Eller är det bara via krogbesök mm som hon får sina kunder?
Citera
2015-06-01, 11:29
Medlem
Jag tycker nog att denna person verkar lite sjuk nu känner ja inte henne själv utan en vän ja jobbar och umgås med känner henne lite.

Hon har alltså en kille som verkar vara en svartsjuk och kontrollerande sådan vi stod nu för ca en vecka sen och jobbade i Tidan när dom kommer hand i hand , min vän som alltid skojar med alla ropade o vinkade och hon låtsas inte om att höra men hennes kille såg inte glad ut. Nu häromdagen gick hon förbi oss igen och då ensam o då kommer hon fram o pratar o skrattar och är jätte trevlig.

Alltså det vi kommit fram till är att när hon har sin kille där så verkar han både kontrollera henne och hennes telefon som han gärna svarar i men när han är borta då verkar hon vilja jobba och om hon inte anställt hantverkare så verkar hon ta emot kunder igen senast igår såg vi personer lämna hennes lägenhet........
Citera
2015-06-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde

Du har helt rätt det är hennes andra namn tydligen och oftast det man använder när man pratar med henne
Citera
2015-07-09, 13:26
Medlem
[quote=yihaaa|53532737]Jag tycker nog att denna person verkar lite sjuk nu känner ja inte henne själv utan en vän ja jobbar och umgås med känner henne lite.

Hon har alltså en kille som verkar vara en svartsjuk och kontrollerande sådan vi stod nu för ca en vecka sen och jobbade i Tidan när dom kommer hand i hand , min vän som alltid skojar med alla ropade o vinkade och hon låtsas inte om att höra men hennes kille såg inte glad ut. Nu häromdagen gick hon förbi oss igen och då ensam o då kommer hon fram o pratar o skrattar och är jätte trevlig.

Alltså det vi kommit fram till är att när hon har sin kille där så verkar han både kontrollera henne och hennes telefon som han gärna svarar i men när han är borta då verkar hon vilja jobba och om hon inte anställt hantverkare så verkar hon ta emot kunder igen senast igår såg vi personer lämna hennes lägenhet........[/QUOTE

Det förklarar kanske varför hon va lite arg när jag ringde henne en gång....
Ja det är sant, jag hade hennes nummer en gång men tappade bort det.
Inga nya inslag i Tidan då?
Citera
2015-08-13, 14:56
Medlem
Tydligen så får hon inte jobba vidare för hennes så kallade kille svartsjuk som fan. Men enligt en granne till henne slog han på henne och slog sönder rutor mm i lägenheten så polisen hämtade honom sen dess har inte jag sett till henne.Men rutor till hennes lägenhet är fortfarande trasiga nu kanske killen håller sig borta så hon får jobba i fred
Citera
2015-09-24, 14:03
Medlem
Hej. Körde förbi lägenheten idag. En glasruta trasig + att det stod en flyttkärra utanför på baksidan. Såg för övrigt lungt ut
Hade tänkt kolla in erotikshoppen men orkade inte 😂
Annars inget nytt?
Citera
2015-10-05, 01:36
Medlem
Den rutan som är trasig tillhör väl lägenheten bredvid hennes va?

Det är väldigt lugnt just nu på henne ser henne sällan faktiskt men verkar som hon är ensam nu enligt bekanta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in