2014-12-08, 10:37
Medlem
I mariestad finns en tjej som
Är aktiv.27 år
Citera
2015-04-03, 03:31
Medlem
LilithSkovdes avatar
Finns tre prostituerade ute i Tidan hörde jag av en taxichaufför förra helgen. Jag vet vem den ena är(den mörkhyade som har ett namn som börjar på V och som har två döttrar varav den ena också horat) men har ingen aning om vilka dom andra är. Den ena är svensk/vit och den andra är någon form av utländsk tjej. Roligt att det finns så många ute i det lilla samhället.
Citera
2015-04-06, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Finns tre prostituerade ute i Tidan hörde jag av en taxichaufför förra helgen. Jag vet vem den ena är(den mörkhyade som har ett namn som börjar på V och som har två döttrar varav den ena också horat) men har ingen aning om vilka dom andra är. Den ena är svensk/vit och den andra är någon form av utländsk tjej. Roligt att det finns så många ute i det lilla samhället.

Börjar hennes efternamn på "L" och slutar på "und"?
Citera
2015-04-06, 09:31
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownen Manne
Börjar hennes efternamn på "L" och slutar på "und"?

Vems namn?
Citera
2015-04-06, 16:38
Medlem
Citat:
Vems namn?

Den förstnämnda med förnamn på V
Citera
2015-04-06, 16:45
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownen Manne
Den förstnämnda med förnamn på V

Jaha. Det kan vara så, är inte helt säker.
Citera
2015-05-06, 15:45
Medlem
12streets avatar
Finns det kontaktuppgifter till tjejerna i Tidan?
Citera
2015-05-06, 18:58
Medlem
LilithSkovdes avatar
Jag har i alla fall inga kontaktuppgifter, vill jag klargöra.

Edit: 1200:e inlägget!
Citera
2015-05-06, 19:18
Medlem
Citat:
Jag har i alla fall inga kontaktuppgifter, vill jag klargöra.

Edit: 1200:e inlägget!

Hon bor i ett ganska slitet hus med tre andra lägenheter i. Skövdevägen nånting. Efter erotikbutiken i Tidan.
Senast redigerad av Stigvig62 2015-05-06 kl. 19:41.
Citera
2015-05-06, 19:24
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Hon bor i ett ganska slitet hus med tre andra lägenheter i. ****** nånting. Efter erotikbutiken i Tidan.

Jag vet var hon bor men inte adressen eller telefonnummer. Jag tycker du kan redigera bort adressen i ditt inlägg.
Citera
2015-05-07, 19:52
Medlem
Den personen bor på skövdevägen och brukar ha en del kunder. Namnet börjar mycket riktigt på v men jag skulle då aldrig ens tänka på ett besök där, hon är inte vacker någonstans och dom kunder man ser är mest gamla gubbar.

Bor ganska nära så brukar se bär hon kommer med sina kunder...... Hon är väl annars känd under smeknamnet 50 lappen. Men nu har ja hört rykten om att hon tar 500 per halvtimme.
Citera
2015-05-07, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Den personen bor på skövdevägen och brukar ha en del kunder. Namnet börjar mycket riktigt på v men jag skulle då aldrig ens tänka på ett besök där, hon är inte vacker någonstans och dom kunder man ser är mest gamla gubbar.

Bor ganska nära så brukar se bär hon kommer med sina kunder...... Hon är väl annars känd under smeknamnet 50 lappen. Men nu har ja hört rykten om att hon tar 500 per halvtimme.
Då har vi svart på vitt nu då! Bara resten kvar😀
Men börjar verkligen hennes namn på V?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in