När jag startar syrrans dator som tidigare endast visade en svart ruta vid start står det att filen windows/systm32/config/System kan vara skadad och att jag skall stopp in installationsskivan och vid första bildruta skall trycka på R. Jag har 2 st brända windows skivor som vardera är ca 3-4 år gamla som jag testade utan att något hände. Jag har provat att starta om datorn och följa brukanvisningarna. När jag klickar på R kommer den vanliga rutan vid uppstart upp och sen kommer rutan som visades från början upp igen. Klickar jag på R just efter omstart så blinkar lampan på skärmen och en svart ruta syns.
Vad kan problemet vara och är det möjligt för en utan vidare bra kunskapsförmåga inom datorer att rädda vissa bilder som finns på datorn?
det är väl typ samma sak vad gäller installationen, jag har har aldrig använt R så jag vet inte vad som ska ske. däremot kan du ju installera (om xp), den gamla windows hittas automatiskt och då väljer du installera på samma plats
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!