Nr jag startar syrrans dator som tidigare endast visade en svart ruta vid start str det att filen windows/systm32/config/System kan vara skadad och att jag skall stopp in installationsskivan och vid frsta bildruta skall trycka p R. Jag har 2 st brnda windows skivor som vardera r ca 3-4 r gamla som jag testade utan att ngot hnde. Jag har provat att starta om datorn och flja brukanvisningarna. Nr jag klickar p R kommer den vanliga rutan vid uppstart upp och sen kommer rutan som visades frn brjan upp igen. Klickar jag p R just efter omstart s blinkar lampan p skrmen och en svart ruta syns.
Vad kan problemet vara och r det mjligt fr en utan vidare bra kunskapsfrmga inom datorer att rdda vissa bilder som finns p datorn?
det r vl typ samma sak vad gller installationen, jag har har aldrig anvnt R s jag vet inte vad som ska ske. dremot kan du ju installera (om xp), den gamla windows hittas automatiskt och d vljer du installera p samma plats
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!