2008-07-05, 15:39
Medlem
Razrs avatar
Hörde ett rykte om att det skulle ha stått att läsa i dagens upplaga av Aftonbladet om en svensk "modell" i 20-års åldern skulle ha blivit erbjuden jobb på Malta som servitris och hennes kille som kock på nämnda ställe. När de anlände skulle de av några män avtvingats sina pass och låst inne. Därefter skulle kvinnan ha körts bort till en lägenhet där hon träffat en kvinna som uppgav sig vara sexslav och att svenskan skulle tvingas till prostitution.

Ryktet säger att kvinnan och hennes pojkvän lyckats fly och nu hålls skyddad av maltesisk polis.

Nämnda artikel skulle ha varit publicerad i dagens pappersutgåva och jag kan inte hitta något på nätet.

Något som vet mer och huruvida detta stämmer?
Senast redigerad av Razr 2008-07-05 kl. 15:42.
Citera
2008-07-05, 21:33
Medlem
mishimas avatar
M&J -> Krim

/mod
Citera
2008-07-06, 01:08
Medlem
Finns som toppnyhet nu på hemsidan.
Citera
2008-07-06, 02:16
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
En 20-årig svensk fotomodell skulle säljas som sexslav i semesterparadis.
Nu berättar hon om flykten från maffian och dödshoten.
– Polisen skyddar mig dygnet runt, säger hon.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/71...icle2837975.ab
Citera
2008-08-04, 11:03
Medlem
ingen sanning alls i aftonbladets artikel

Har nämligen kommit över en del information om detta par. I vilket fall så stämmer ingenting av det dom sagt,Anledning till detta stora tjohejs var för dom är två ner knarkadare personer som fick sparken lika snabbt som dom fick jobbet när dom kom ner,och blev utkickade från deras första jobb som inte var inom servitris eller kock som dom inte ens åkte dit för o jobba som,..i vilket fall är detta två heroinister som fick kicken pga av att dom tillomed smuggla med sig in i landet malta,va jag vet så är det två vandrande mytomaner med nålsår i armen så ylle tröjja i 30grader som gäller, Inget jobb, inga pengar, inget soc,som själva skickade dit dom. Dom behövde en biljett hem sökte jobb på en resturang där dom först tiggde mat, han sedan fick för sig att han skulle pimpa henne genom strippklubben ijämte ,men ack så blev det inte...+ om ni ser henne hon är fan ta mig ingen fotomodell,Och ingen servitris och han även ingen kock,dom är helt enkelt ingenting,..Och enligt alla andra är dom två vandrande whitetrash med drogproblem. Så stryk drömjobb i semester paradis som dom vill påstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in