Ser till min förvåning att jag kan ladda ner Service Pack 3 på Windows Update. Har inte sett några nyheter om det än om jag nu inte missat nått. Sist jag drog ner uppdateringar fanns inte Service Pack 3 iaf.
Ser till min förvåning att jag kan ladda ner Service Pack 3 på Windows Update. Har inte sett några nyheter om det än om jag nu inte missat nått. Sist jag drog ner uppdateringar fanns inte Service Pack 3 iaf.
Microsoft bekräftade en allmän lansering 29 april 2008, men efter att ha upptäckt ett kompabilitetsfel fördröjdes lanseringen. Den 6 maj 2008 blev SP3 tillgängligt via Microsoft Download Center.
Hehe det ante mig, kunde väl inte vara ensam om detta, men skumt att jag inte kunnat ladda ner förrens nu då var ju bara någon vecka sen jag drog ner uppdateringar.
Men vad säger de flesta då om service pack 3 då...bra eller anus?
Hehe det ante mig, kunde väl inte vara ensam om detta, men skumt att jag inte kunnat ladda ner förrens nu då var ju bara någon vecka sen jag drog ner uppdateringar.
Men vad säger de flesta då om service pack 3 då...bra eller anus?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!