... Mats Pelli, sångfågeln Magnus Carlsons älskade pojkvän?
Innan Mats Och Magnus blev tillsammans ryktades det ju om att Mats inte räddes att ta i med hårdhandskarna när det gällde att hålla svartsjukan och pojkvännerna i schack...
Det är Fadde, läs texten, han har varit ihop med en kändis oroväckande länge. Jag vet att den kändisen är Linda. Läs CBs mailbox, även hon skriver i något mail om att Fadde slår Linda.
Haha! Det var då fasen vad du hela tiden hänvisar till CB. Visst är det?
Ja, nu läste jag också texten, och får hålla med Xallo. Nog är det bögar det handlar om.
Får samma intryck när jag läser texten. Det finns ju många bögar i kändisvärlden, så det är svårt att gissa vilken, men jag får hålla med om att Magnus är en stark kandidat.
Jag tror inte heller på att det är Fadde Erwik menar. Han ska ju vara typ BFF med Linda Rosing (Rosing nämner honom i sin blogg och att han är en underbar människa och en så bra vän...eller kanske jag har fel Alex för mig??). Det känns inte som han känner varken "psykopaten" eller senaste partnern bra. Då hade han väl inte sladdrat för en "vän" om otroheten utan sagt det direkt till Linda/partnern?
Tycker oxå att det känns som han skriver om en homosexuell man. Tänkte oxå på Magnus Carlsson och hans man...men har Mats Pelli eller vad han heter varit "känd" i 10 år eller vad Erwik nu skrev?? Vad har han varit känd för egentligen, hade inte hört talas om honom innan han gifte sig med Barbados-Magnus och det var väl bara typ två år sen?? Fast jag kan ha missat honom, han kanske var skitkänd men jag visste inte det i så fall...
Är nyfiken på vem det kan vara...ingen som har någon mer chansning??
Kan det inte vara så enkelt som att det handlar om Fredrik Federley? Antydningarna i bloggen har ju bäring åt det hållet: "jag ser ut som FF:s stjärtgosse" o.s.v.
Om AE inte är FF:s stjärtis, varför tar han upp att han ser "orättvist" liten ut på bilden, att bilden ljuger, att FF visserligen är lång, men inte SÅ mycket längre än AE?
Om FF verkligen är så lång, innebär det att han har en väldigt god räckvidd. Han hinner spöa på fler människor än vad vi heterosexare törs drömma om, särskilt med tanke på det faktum att han bara har små stjärtisar att kämpa mot.
Men, det där är ju bara spekulationer, de båtar till föga. En viktigare och mer lättbesvarad fråga är nog:
Varför ska varenda Supernolla i det här samhället ha en blogg? Det är ju för fan helt djävla CP!
Svaret måste följaktligen bli att det ÄR helt djävla CP (eftersom varenda dj...).
Sven-Gustaf Staake
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2008-07-06 kl. 01:49.
Jag har inte kunnat sova pga detta. Läser man mellan raderna har kändispsykopaten haft mängder med partners, varav några alltså varit andra kändisar. Det låter som han misshandlat alla sina partners och i 10 års tid. Någon måste ha anmält honom på så lång tid. Varför skriver Erwik 10 år? Antagligen har kändisen varit känd i 10 år. Vem i kändisvärlden blev känd runt -98, byter partner ofta och har blivit anmäld för misshandel??
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!