2008-07-04, 20:53
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Min läsförståelse kanske inte är på topp just nu, men jag får intrycket av att han skriver om homofiler, inget annat!

Man ska göra det man är bra på, är det inte så man säger? Alexander Erwik har alltså gjort ett rätt helt enkelt
Citera
2008-07-04, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moggo
... Mats Pelli, sångfågeln Magnus Carlsons älskade pojkvän?

Innan Mats Och Magnus blev tillsammans ryktades det ju om att Mats inte räddes att ta i med hårdhandskarna när det gällde att hålla svartsjukan och pojkvännerna i schack...

Va? Är Magnus Carlsson i Barbados homo?
Citera
2008-07-04, 23:19
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Min läsförståelse kanske inte är på topp just nu, men jag får intrycket av att han skriver om homofiler, inget annat!

Ja, nu läste jag också texten, och får hålla med Xallo. Nog är det bögar det handlar om.
Citera
2008-07-04, 23:31
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ca va
Det är Fadde, läs texten, han har varit ihop med en kändis oroväckande länge. Jag vet att den kändisen är Linda. Läs CBs mailbox, även hon skriver i något mail om att Fadde slår Linda.
Haha! Det var då fasen vad du hela tiden hänvisar till CB. Visst är det?
Citera
2008-07-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Ja, nu läste jag också texten, och får hålla med Xallo. Nog är det bögar det handlar om.
Får samma intryck när jag läser texten. Det finns ju många bögar i kändisvärlden, så det är svårt att gissa vilken, men jag får hålla med om att Magnus är en stark kandidat.
Citera
2008-07-04, 23:49
Medlem
lusekoftans avatar
Tycks finnas en till psykopat. Alex eget ex. Han skriver "Själv gör jag inte om samma misstag".
Citera
2008-07-05, 00:05
Medlem
Whitmores avatar
Fast den här formuleringen tyckte jag var lite skoj:

Citat:
Men jag var likadan tidigare. Drogs till sk 'badboys' som vi så fint kallar det. Rövhål är väl ett mer passande ord.

Han drogs alltså till rövhål...
Citera
2008-07-05, 05:19
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitmore
Fast den här formuleringen tyckte jag var lite skoj:

Han drogs alltså till rövhål...

Ja, det var ju skithäftigt att en bög drogs till rövhål... Pulitzerpriset till dig!
Citera
2008-07-06, 01:24
Medlem
BettyBoop80s avatar
Jag tror inte heller på att det är Fadde Erwik menar. Han ska ju vara typ BFF med Linda Rosing (Rosing nämner honom i sin blogg och att han är en underbar människa och en så bra vän...eller kanske jag har fel Alex för mig??). Det känns inte som han känner varken "psykopaten" eller senaste partnern bra. Då hade han väl inte sladdrat för en "vän" om otroheten utan sagt det direkt till Linda/partnern?

Tycker oxå att det känns som han skriver om en homosexuell man. Tänkte oxå på Magnus Carlsson och hans man...men har Mats Pelli eller vad han heter varit "känd" i 10 år eller vad Erwik nu skrev?? Vad har han varit känd för egentligen, hade inte hört talas om honom innan han gifte sig med Barbados-Magnus och det var väl bara typ två år sen?? Fast jag kan ha missat honom, han kanske var skitkänd men jag visste inte det i så fall...

Är nyfiken på vem det kan vara...ingen som har någon mer chansning??
Citera
2008-07-06, 01:45
Medlem
Biatchs avatar
Kan det inte vara han som leder Sveriges populäraste morgonshow i radio?
Citera
2008-07-06, 01:46
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Kan det inte vara så enkelt som att det handlar om Fredrik Federley? Antydningarna i bloggen har ju bäring åt det hållet: "jag ser ut som FF:s stjärtgosse" o.s.v.

Om AE inte är FF:s stjärtis, varför tar han upp att han ser "orättvist" liten ut på bilden, att bilden ljuger, att FF visserligen är lång, men inte SÅ mycket längre än AE?

Om FF verkligen är så lång, innebär det att han har en väldigt god räckvidd. Han hinner spöa på fler människor än vad vi heterosexare törs drömma om, särskilt med tanke på det faktum att han bara har små stjärtisar att kämpa mot.

Men, det där är ju bara spekulationer, de båtar till föga. En viktigare och mer lättbesvarad fråga är nog:

Varför ska varenda Supernolla i det här samhället ha en blogg? Det är ju för fan helt djävla CP!

Svaret måste följaktligen bli att det ÄR helt djävla CP (eftersom varenda dj...).

Sven-Gustaf Staake
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2008-07-06 kl. 01:49.
Citera
2008-07-06, 15:17
Medlem
Jag har inte kunnat sova pga detta. Läser man mellan raderna har kändispsykopaten haft mängder med partners, varav några alltså varit andra kändisar. Det låter som han misshandlat alla sina partners och i 10 års tid. Någon måste ha anmält honom på så lång tid. Varför skriver Erwik 10 år? Antagligen har kändisen varit känd i 10 år. Vem i kändisvärlden blev känd runt -98, byter partner ofta och har blivit anmäld för misshandel??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in