Jag satt och jobbade med datorn och sg att windows hade hmtat uppdateringar, s jag startade om datorn. Nu kommer jag bara till det lge innan inloggningen. Dvs "windows startas..."
Jag har testat att starta om datorn ngra ggr, men kommer aldrig till inloggningen.
Jag satt och jobbade med datorn och sg att windows hade hmtat uppdateringar, s jag startade om datorn. Nu kommer jag bara till det lge innan inloggningen. Dvs "windows startas..."
Jag har testat att starta om datorn ngra ggr, men kommer aldrig till inloggningen.
Vad gra??
G in i feskert lge och terstll datorn ngra dar. Det gr du genom att trycka F8 (troligtvis F8 kan va annan) i uppstarten.
Annars felskert lge > kolla om du har ftt Service Pack 3.. Isfall gissar jag att du har en AMD processor och en HP maskin Bara avinstallera det p kontrollpanelen > lgg till / ta bort program
Nix, har inte AMD eller HP. Har Intel samt toshiba.
Grejjen r den att jag gissar att anledningen kan vara att jag installerade sp2 fr att f movie maker att fungera igen. Vet att det inte r ett bra redigeringsprogram, men det rcker fr det jag ska gra. Efter nyinstallation av SP2 (som fick movie maker att funka igen) ville den uppdatera sig och efter uppdateringarna fick jag inte igng datorn igen (kom till windows startas lget).
Nu har jag gjort en systemterstllning till innan jag installerade SP2 igen. Movie maker fungerar inte och jag sitter funderar ver om jag ska installera SP2 p nytt och se om jag fr det att funka denna gng.
Frgan r ju varfr jag inte kom till inloggningen. Kan nyinstallation av SP2 gra att det blir fel, nn som vet? Och isf, vad kan jag gra fr att f det att funka en gng fr alla?
Hller p med viruscan (NOD 32) nu och har tydligen haft endel infekterade filer, vet inte om det har med det hela att gra...?!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!