2008-07-02, 19:40
Medlem
ibumetins avatar
ngon som har en aning om hur mycket mer pigg man blir av etta jmfrt med koffein eller effe
Citera
2008-07-02, 19:43
Bannlyst
Kunde du inte hllt dig till en och samma trd?
Citera
2008-07-02, 20:17
Medlem
ibumetins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Kunde du inte hllt dig till en och samma trd?
eftersom folk sker hr p forumet s tyckte jag att det va bttre atrt dela upp det s att ne man vl sker s fr man ren info om det man vill veta o inte om hur man monterar in en motor i en bil, vad som funkar bst fr bla lba bla. du fattar
Citera
2008-07-02, 21:52
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibumetin
ngon som har en aning om hur mycket mer pigg man blir av etta jmfrt med koffein eller effe

Inviduellt
Citera
2010-09-25, 13:01
Medlem
Ska gra en resa till thailand. Vnner har bett mig skicka hem reduce (gula kapslar) . Till frgan r det helt riskfritt fr mig att skicka hem dt utan problem ?

Mvh.
Citera
2010-09-25, 13:11
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StaInn
Ska gra en resa till thailand. Vnner har bett mig skicka hem reduce (gula kapslar) . Till frgan r det helt riskfritt fr mig att skicka hem dt utan problem ?

Mvh.

Det r vl bara att tnka efter lite fr att komma fram till svaret...
Har du tnkt skriva ditt namn/adress som avsndare? I sna fall r svaret: - Nej, det r inte riskfritt! Dina vnner ligger smre till ifall det fastnar i tullen. Nu vet jag inte vad det r fr preparat ens och det kan ju vara lagligt.
Citera
2010-09-25, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Det r vl bara att tnka efter lite fr att komma fram till svaret...
Har du tnkt skriva ditt namn/adress som avsndare? I sna fall r svaret: - Nej, det r inte riskfritt! Dina vnner ligger smre till ifall det fastnar i tullen. Nu vet jag inte vad det r fr preparat ens och det kan ju vara lagligt.

S dom krver ingen legitimation/pass nr man skickar saker via posten dr ifrn ?
Preparatet r en slags bantiningstabblet ,lagligt i Thailand i Svergie ingen aning.

Tacksam fr svar

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in