• 1
  • 2
2008-07-02, 18:44
Medlem
rufuuuss avatar
Tjena!
Har googlat ett tag men hittar inget på det här ämnet. Finns det något program som man kan "stjäla" en kompis kontaktlista på msn? Så att man själv får den?
Vet inte om tråden hamnat rätt men jag tror de. Tacksam för svar
Citera
2008-07-02, 18:47
Medlem
En_Tavlas avatar
Jag är dessvärre ytterst tveksam. Lika tveksam som att det finns ett för att få lösenordet. Jag kan ha fel!
Citera
2008-07-02, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av rufuuus
Tjena!
Har googlat ett tag men hittar inget på det här ämnet. Finns det något program som man kan "stjäla" en kompis kontaktlista på msn? Så att man själv får den?
Nej det finns inte, sålänge du inte har lösenordet. Har du så ont om vänner?
Citera
2008-07-02, 18:59
Medlem
mentozs avatar
Flytta tillbaks till fragbite.
Citera
2008-07-02, 19:02
Medlem
kentabarss avatar
Det bästa sättet är att hacka den personens msn.
Citera
2008-07-02, 19:09
Medlem
rufuuuss avatar
haha, nej jag har inte så ont om vänner, hade bara lite tid över och satt och funderade på de! Men jag har hittat flera program som sägs kunna hacka msn lösenord.. Min kompis hackade mitt med ett sånt program! Programmet fungerar som Brute Force!
Citera
2008-07-02, 19:13
Citat:
haha, nej jag har inte så ont om vänner, hade bara lite tid över och satt och funderade på de! Men jag har hittat flera program som sägs kunna hacka msn lösenord.. Min kompis hackade mitt med ett sånt program! Programmet fungerar som Brute Force!
Brute Forca ett MSN-konto lär få dig IP-bannad eller liknande. De flesta programmen som påstår sig kunna göra sånt fungerar troligtvis inte och tar bara ditt lösenord istället.
Citera
2008-07-02, 20:54
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Tjena!

Har du lösenordet eller använder personens msn någon så kan du göra de ja.
bara att exportera listan.
Men inget program finns överhuvudtaget för att du skulle kunna ta dom utan lösen.

Citat:

Nej, det funkar ytterst sällan, som någon sa du blir säkert av med ditt lösenord.
Eller drabbas på annat sätt.
Citera
2008-07-02, 20:57
Medlem
TheCazes avatar
Fanns det inte nån funktion förut där man kunde se ens kontakts egna lista?
Om kontakten hade valt att visa den.

Har för mig att jag har sätt det.
Citera
2008-07-02, 20:59
Medlem
Mandic!s avatar
Tror det går via MSN Discovery X.
Citera
2008-07-02, 21:08
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
Brute Forca ett MSN-konto lär få dig IP-bannad eller liknande. De flesta programmen som påstår sig kunna göra sånt fungerar troligtvis inte och tar bara ditt lösenord istället.
Schhh!
Citera
2008-07-02, 21:14
Medlem
båtflyktings avatar
Tsi2an funkade sist för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto