• 1
  • 2
2008-07-02, 12:06
Medlem
När ja ska starta ad-aware så kommer det ett meddelande
Erreur de fichier skin: 19811 est survenue. Description: Impossible de charger les graphiques.
Application termineè

Så är de nåt virus som gör att ja inte kan starta ad-aware? Jag har installerat om osv men ändå kommer samma meddelande.

Ska även tillägga att internet ungefär var tionde minut slutar fungera och sedan kopplar upp igen. Irriterande.
Citera
2008-07-02, 12:49
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
den kan inte hitta några skins.

kolla i Program\adaware\Skin om det finns några där. Finns det inte så kan du välan installera om.

Finns en tråd med fler möjliga problem här : http://www.lavasoftsupport.com/lofiv...php/t9613.html
Citera
2008-07-02, 17:03
Medlem
927s avatar
du kan skippa det programmet helt, det lever sedan några år tillbaka enbart på sitt namn.
använd superantispyware som en spy/adware scanner i stället, det har mycket bättre detektion
Citera
2008-07-02, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 927
du kan skippa det programmet helt, det lever sedan några år tillbaka enbart på sitt namn.
använd superantispyware som en spy/adware scanner i stället, det har mycket bättre detektion

Går det och ladda ner Pro från deras sida sedan använda en serial så får man hela?
Eller är det så man betalara sen får man programmet i full version?
Citera
2008-07-02, 17:19
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Går det och ladda ner Pro från deras sida sedan använda en serial så får man hela?
Eller är det så man betalara sen får man programmet i full version?

menar du om det går att cracka SAS pro så vet jag inte, jag tror bara jag sett patchar i två forum och det va nog 6 mån sen.
pro finns som shareware
Citera
2008-07-02, 20:34
Bannlyst
Citat:
menar du om det går att cracka SAS pro så vet jag inte, jag tror bara jag sett patchar i två forum och det va nog 6 mån sen.
pro finns som shareware

Använder du gratis versionen?
Citera
2008-07-02, 21:42
Medlem
927s avatar
Citat:
Använder du gratis versionen?

jag har både SAS och MBAM free installerade men det är mest att se hur dom fungerar när det kommer nya vers. jag kör antivr premium och sunbelt kerio brandväggen
Citera
2008-07-04, 15:22
Bannlyst
Citat:
jag har både SAS och MBAM free installerade men det är mest att se hur dom fungerar när det kommer nya vers. jag kör antivr premium och sunbelt kerio brandväggen

Har du antivr premium och sunbelt kerio som brandväggskydd?
Vad har du som antivirus program då?
Citera
2008-07-04, 18:25
Medlem
927s avatar
Citat:
Har du antivr premium och sunbelt kerio som brandväggskydd?
Vad har du som antivirus program då?

ja
antivir premium
Citera
2008-07-05, 04:03
Bannlyst
Citat:
ja
antivir premium

Säger detta att antivir premium är bättre än Nod32?
Citera
2008-07-05, 08:02
Medlem
927s avatar
Citat:
Säger detta att antivir premium är bättre än Nod32?

antivir är väldigt tydligt och lätt att förstå/ställa in, använder väldigt lite resurser och har högre detektion än nod32.
om man medvetet vill ladda ner en "malware fil" och nod detekterar den så är det ju ett helvete att få ner den, med antivir så högerklickar man bara på ikonen och väljer inaktivera skyddet

jag tycker att det är bättre att försöka lära sig vilka filer som är ok, istället för att sträva efter bästa programmet som varnar för de dummheter användaren gör
Citera
2008-07-05, 21:12
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
antivir är väldigt tydligt och lätt att förstå/ställa in, använder väldigt lite resurser och har högre detektion än nod32.
om man medvetet vill ladda ner en "malware fil" och nod detekterar den så är det ju ett helvete att få ner den, med antivir så högerklickar man bara på ikonen och väljer inaktivera skyddet

jag tycker att det är bättre att försöka lära sig vilka filer som är ok, istället för att sträva efter bästa programmet som varnar för de dummheter användaren gör

alla kanske inte ser det eller så är filen dold som en ok fil ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in