Nu är väl 'Uffe' knappast någon som bryr sig om vad som skrivs om honom, men det är väldigt nära förtal från er sida om honom i boken - om det inte redan är det.
Jag har nu läst boken som nämns i tråden.
Den är rätt bra, men man blir så arg hela tiden på Ulf, så man kanske missar delar man annars skulle ta till sig.
Lite kul är det att Flashback nämns i boken, och författaren har skrivit i tråden...
Jag har nu läst boken som nämns i tråden.
Den är rätt bra, men man blir så arg hela tiden på Ulf, så man kanske missar delar man annars skulle ta till sig.
Lite kul är det att Flashback nämns i boken, och författaren har skrivit i tråden...
Har inte själv läst boken men nyfiken vad det är i boken som gör att du blir arg?
Enligt artikeln så kan Ulf vara en fri man nästa år i maj-juni månad.
Andra artiklar om Ulf som har skrivits om han, bland annat om hans första permission, hans sista dygn i friheten att han inte överklagade sin dom han fick:
Jag såg programmet, helt ofattbart att han inte kunde åtalas och dömas trots alla 100 tals indicier. Folk har åkt dit för betydligt mindre bevis. Man kan nästan tro att de ville att Ystad skulle brinna ner. Sedan borde straffet vart minst det dubbla. Hoppas någon försekommen medborgare gör processen kort med missfostret innan 50 byggnader till brinner ner.
Senast redigerad av Wal1berg 2015-02-28 kl. 22:50.
Anledning: rättning