2021-10-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Man kan ju hoppas han blir dränkt i bensin och brinner upp som ett tomtebloss. Klent det saknas lagrum för internering i 30 års perioder.

Han är ju tydligt en fara för samhället. Hur man då inte lyckas hålla honom inspärrad är ytterst märkligt.
Citera
2021-10-21, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Han åkte dit för att ha mixtrat med en sk "blackbox" eller "markeringsätare" som gjorde att man kunde ringa gratis i det gamla telenätet.
(det gjorde jag med, jag åkte inte dit för just det, men jag åkte dit för andra hyss mot Televerket)

Sedan slog det slint, för honom, jag har ännu inte eldat upp något för Televerket eller någon annan statlig myndighet, eller någon annan för den delen.
Alla "kabeltattare" lärde sig sånt och ringde gratis. Ingen stor sak egentligen.
Citera
2021-10-21, 21:56
Avslutad
Citat:
Han åkte dit för att ha mixtrat med en sk "blackbox" eller "markeringsätare" som gjorde att man kunde ringa gratis i det gamla telenätet.
(det gjorde jag med, jag åkte inte dit för just det, men jag åkte dit för andra hyss mot Televerket)

Sedan slog det slint, för honom, jag har ännu inte eldat upp något för Televerket eller någon annan statlig myndighet, eller någon annan för den delen.
Känner du han?
Citera
2021-10-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Alla "kabeltattare" lärde sig sånt och ringde gratis. Ingen stor sak egentligen.

Det var en annan tid då, det var allvarliga saker att begå brott mot staten.

Nu har vi ju gängkriminalitet och felskjutningar, men på den tiden kunde man få en månad på kåken för att man hade fifflat med Televerket
Citera
2021-10-21, 22:14
Avslutad
Citat:
Det var en annan tid då, det var allvarliga saker att begå brott mot staten.

Nu har vi ju gängkriminalitet och felskjutningar, men på den tiden kunde man få en månad på kåken för att man hade fifflat med Televerket
Hur gammal är gryningsmannen?
Citera
2021-10-21, 22:18
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:

Sålde även massa piratkopierade amigaspel. Hade en pirat-bbs vad jag mins.
Citera
2021-10-21, 22:26
Medlem
Citat:
Hur gammal är gryningsmannen?

Han är född 631106, så han är 57 år.
Citera
2021-10-21, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bikurdea
Han är född 631106, så han är 57 år.
Borde gett sig vid här laget tycker man ju men men...
Citera
2021-10-21, 22:31
Medlem
Citat:
Borde gett sig vid här laget tycker man ju men men...

Man tycker det men tror att hans hat är så stort och starkt att han aldrig kommer att sluta.
Tror även han har vid tillfälle gått ut och sagt att han skulle sluta vid en viss ålder.
Citera
2021-10-22, 01:46
Medlem
Ulf verkar inte tappat drivet.
Han kommer fortsätta elda tills han åker fast.

Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Kommer inte hända. Hen drivs av hämndmotic inte psykisk sjuk i rätt mening .. därför bäst att nån snäll person skjuter eller slår ihjäl hen !!

HAN är det.
Han är en man och inte okänd.
Med andra ord använd ordet han.
Citera
2021-10-22, 10:39
Medlem
spoilers avatar
"Gryningspyromanen" gripen i Köping

https://sverigesradio.se/artikel/gryningspyromanen-gripen-i-koping

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2021/oktober/22/22-oktober-0835-efterlyst-person-koping/
Citera
2021-10-22, 10:43
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Gryningspyromanen" gripen i Köping

https://sverigesradio.se/artikel/gryningspyromanen-gripen-i-koping

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2021/oktober/22/22-oktober-0835-efterlyst-person-koping/
Och vad står det där mer än att han är gripen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in