2010-03-24, 10:49
Medlem
The-Rebels avatar
550 vill att Yosef ska stanna, men hur många vill att han ska bli utvisad?

http://www.dt.se/nyheter/falun/article610557.ece

Tycker det är likadant varje gång en blatting familj ska utvisas, tidningen kokar ihop en snyfthistoria och folk startar namninsamlingar som de sen skickar till migrationsverket, och då är det stor risk att migrationsverket ångrar sig och låter familjen blatting stanna kvar i landet. därför tänkte jag också starta en namninsamling för att de hur många som vill att blattingen och hans familj ska utvisas. vem vet om fler än 550 skriver under så kanske migrationsverket beslutar sig för att utvisa familjen.
vad tror ni, kommer det att fungera?
Citera
2010-03-24, 10:56
Medlem
Gör ett försök (Y)
Citera
2010-03-24, 10:59
Medlem
Vad är anledningen att dom ska stanna?
Nej utvisning tycker jag... Ska alla som går till tidningen få stanna så kommer varenda jävel att gnälla i tidningen.
Citera
2010-03-24, 11:00
Medlem
The-Rebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajten
Gör ett försök (Y)
Självklart ska jag göra det, det finns ju inget att förlora.
Citera
2010-03-24, 11:04
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Ska man låta varenda blatte stanna för att vissa naiva idioter har blödande hjärtan? Nej, det funkar inte så.
Citera
2010-03-24, 11:09
Medlem
The-Rebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyyria
Vad är anledningen att dom ska stanna?
Nej utvisning tycker jag... Ska alla som går till tidningen få stanna så kommer varenda jävel att gnälla i tidningen.

Det finns ingen anledning, de kommer inte bli dödade om de blir hem skickade. det vet nog blatting familjen om, de är bara ledsna över att de kommer gå miste om Socialbidrag, barnbidrag, billig sjukvård och låga fängelsestraff.
Citera
2010-03-24, 11:35
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Hela fyra bilder på Yosef pressade man in, snyggt jobbat! Och sedan när blev avvisning föremål för omröstningar?
Citera
2010-03-24, 11:38
Medlem
.-.-.s avatar
Det bor ca 35000 pers i Falun och dom har fått hela 550st att ställa sig på stackars Yosefs sida, ca 2 av 100 vill alltså att han ska stanna.

För en gångs skull så ser faktiskt en pajk ut som ett barn och inte en karl, kors i taket?
Citera
2010-03-24, 11:50
Medlem
Citat:
Nu ska Migrationsdomstolen besluta om han måste åka tillbaka.
Det är med andra ord inte fastlagt, än. Briljerande journalistik.

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det bor ca 35000 pers i Falun och dom har fått hela 550st att ställa sig på stackars Yosefs sida, ca 2 av 100 vill alltså att han ska stanna.

För en gångs skull så ser faktiskt en pajk ut som ett barn och inte en karl, kors i taket?
Vilket är närmare 1,6% av Faluborna. Vilket utomordentligt engagemang och intresse.

Citera
2010-03-24, 11:53
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Rebel
http://www.dt.se/nyheter/falun/article610557.ece

Tycker det är likadant varje gång en blatting familj ska utvisas, tidningen kokar ihop en snyfthistoria och folk startar namninsamlingar som de sen skickar till migrationsverket, och då är det stor risk att migrationsverket ångrar sig och låter familjen blatting stanna kvar i landet. därför tänkte jag också starta en namninsamling för att de hur många som vill att blattingen och hans familj ska utvisas. vem vet om fler än 550 skriver under så kanske migrationsverket beslutar sig för att utvisa familjen.
vad tror ni, kommer det att fungera?

Var snäll och visa mig ett enda fall där folk påverkat Migrationsverkets beslut om utvisning. I synnerhet en namninsamling som påverkat.
Citera
2010-03-24, 11:53
Medlem
The-Rebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.

Nej snarare 1 av 100, det bor ca 55.000. hur som helst så finns det ingen anledning för familjen att vara kvar i landet och migrationsdomstolen har beslutat att familjen ska åka hem igen, så då ska inte någon namnlista kunna ändra på den saken.
Citera
2010-03-24, 11:59
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Du kan nog utan större problem hämta 500 pers som önskar att Yosef skall hem i denna tråd. En bra början.

https://www.flashback.org/t1071868
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in