2008-07-02, 09:28
Medlem
Knullkungens avatar
Vad anser ni om detta? http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleId=3829377

Personligen anser jag att de är fula. Vad tycker ni?
Citera
2008-07-02, 10:06
Medlem
doublejohns avatar
Nae, de var inte speciellt fina. Men du ska vara glad att du inte bor i Norrtälje, för där låter man varje sommar några "konstnärer" skräpa ner hela ån. Mycket av "konsten" ser födjävligt ut, medan det finns några (få) guldkorn.
Citera
2008-07-07, 06:58
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Nae, de var inte speciellt fina. Men du ska vara glad att du inte bor i Norrtälje, för där låter man varje sommar några "konstnärer" skräpa ner hela ån. Mycket av "konsten" ser födjävligt ut, medan det finns några (få) guldkorn.

Hemskast var nog när de fyllde en del av ån med rostiga gamla kundvagnar (vilket ovärdigt slut för en sån underbar skapelse...). Först när jag såg dom trodde jag några hade dumpat dom på fyllan men icke, det var visst konst.

Men on topic så såg dom väl inte så fasliga ut iaf, finns som sagt mycket värre.
Citera
2008-07-07, 11:39
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Hemskast var nog när de fyllde en del av ån med rostiga gamla kundvagnar (vilket ovärdigt slut för en sån underbar skapelse...). Först när jag såg dom trodde jag några hade dumpat dom på fyllan men icke, det var visst konst.

Men on topic så såg dom väl inte så fasliga ut iaf, finns som sagt mycket värre.

Här ställde de ut skrotbilar på en gräsmatta och matförpackningar med annat innehåll på kartongen vid busshållplatser ..
Citera
2008-07-07, 22:32
Medlem
KaptenBs avatar
Sådär, skulle varit lite roligare ifall de rörde på sig så att folk trodde att det var svanar.
Citera
2008-07-07, 23:09
Medlem
Litet gult djurs avatar
Klassisk grej. Någon gör ett obeställt (enligt eget tycke behjärtansvärt) konstverk, porträtt av Astrid Lindgren eller whatever och surnar till och går till lokaltidningen när inte staten köper in det. Tomtar.
Citera
2008-07-10, 17:57
Medlem
ztingers avatar
Som jag har förstått det så whinar han om att dom inte vill köpa svanarna av honom men om han tycker att dom passar så bra där så är det väll bara att lämna dom där? Jag förstår att dom inte vill köpa skiten. Riktiga svanar är gratis liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in