2010-02-17, 13:14
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Är man nyfrälst på diablo II igen (alltså gammal spelare som vill spela igen) så blir man inte boostad, då spelar man igenom spelet som det är menat att det ska bli spelat.

Kan bara instämma..
Citera
2010-02-17, 13:20
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Ja, men de flesta på cattlenet har maphack, har blivit boostade, är fullpackad med dupade items, har alla de värsta runeworden och kör 10+ botar.
Jag har övergivit D2 i multiplayer för länge sedan. Tänk om det var lika illa i Starcraft!

Battlenet 2.0 kommer låta alla fuskare se sin sista dag räknad.. Tyvärr har dom säkert inte tänkt lägga in så Diablo2 pgr pass gammalt. Men diablo3 kommer särkligen bli uppstött av de programet då är adjö för alla fuskare..
Citera
2010-02-17, 14:10
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Battlenet 2.0 kommer låta alla fuskare se sin sista dag räknad.. Tyvärr har dom säkert inte tänkt lägga in så Diablo2 pgr pass gammalt. Men diablo3 kommer särkligen bli uppstött av de programet då är adjö för alla fuskare..

Tro mig, det kommer komma progs till d3 också ska du se.
Citera
2010-02-17, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge-fossmo
haha jasså var det så du menade. hade för mig att du sa att du mötte diablo clone vid throne of destruction (och där möter man inte han) sen trodde jag att du skrev att du fick en unique sc men att den inte blev en anni :d

Det är faktiskt så att jag mötte han där och fick anni. Hade plockat upp en sc tidigare och trodde att efter allt strul så blev min unika till en vanlig sc.

En annan sak som jag undrar, hur fasen kunde alla andra som var ute efter anni hitta till just mitt game?!
Citera
2010-02-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doenen
Det är faktiskt så att jag mötte han där och fick anni. Hade plockat upp en sc tidigare och trodde att efter allt strul så blev min unika till en vanlig sc.

En annan sak som jag undrar, hur fasen kunde alla andra som var ute efter anni hitta till just mitt game?!

Det gamet som Diablo kommer in i har ett speciellt ip
Citera
2010-02-17, 19:02
Medlem
Opilus5500s avatar
Uber diablo skämt hehe jämfört med "Prince Rodeo i Median Xl" Prince rodeo dödar en på ett slag hehehe... Han första uberquesten serien i Medians Xl mod....
Citera
2010-02-17, 19:03
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Tro mig, det kommer komma progs till d3 också ska du se.

Till singeplay kanske, men inte till multiplayer" och även om de kommer så kommer dom upptäcka snabbare och då blir "BAN omedelbart...
Citera
2010-02-18, 01:05
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Till singeplay kanske, men inte till multiplayer" och även om de kommer så kommer dom upptäcka snabbare och då blir "BAN omedelbart...

Det finns fusk,exploitz och bottar till precis alla spel. Även om det knappast lär bli lika utbrett som i diablo2 så kommer det finnas.
Citera
2010-02-18, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det finns fusk,exploitz och bottar till precis alla spel. Även om det knappast lär bli lika utbrett som i diablo2 så kommer det finnas.

Detta citat från bioshock passar väl in här

"They can make it hack proof, that don't mean we wont hack it"
Citera
2010-02-19, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricErko
Det gamet som Diablo kommer in i har ett speciellt ip

DC spawnar på alla spel på den servern som har just den ip-adressen oavsett om det är ladder/NL/classic/...
Citera
2010-02-19, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sQuinty
DC spawnar på alla spel på den servern som har just den ip-adressen oavsett om det är ladder/NL/classic/...

Nej, han spawnar inte i classic och jag tror inte han spawnar i Non-ladder heller.

Enbart Ladder så vitt jag vet.

EDIT: Jahopp vad roligt, då blev man bannad av blizzard för att man ville använda D2loader för att kunna ha 2 fönster uppe samtidigt. Får jag inte tillbaka mina CDkeys utan detta är permanent så är det good bye för diablo II för alltid, kommer absolut inte köpa ny CDkey och börja om när dem ska hålla på att styra med samma järngrepp som Hitler.
Senast redigerad av Petta99 2010-02-19 kl. 10:48.
Citera
2010-02-19, 17:13
Medlem
actionbikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Nej, han spawnar inte i classic och jag tror inte han spawnar i Non-ladder heller.

Enbart Ladder så vitt jag vet.

EDIT: Jahopp vad roligt, då blev man bannad av blizzard för att man ville använda D2loader för att kunna ha 2 fönster uppe samtidigt. Får jag inte tillbaka mina CDkeys utan detta är permanent så är det good bye för diablo II för alltid, kommer absolut inte köpa ny CDkey och börja om när dem ska hålla på att styra med samma järngrepp som Hitler.
Bannandet av d2loader började dom väl med redan hösten 2008 då sjukt många rök pga loadern, botande och maphack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in