2009-04-27, 12:01
Medlem
Wellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruuez
beställde precis hem ett nytt d2 inför ladder resetten.. hoppas den kommer snart

Va fasiken....har du inte kvar det gamla orginalet? Är ju en raritet som ska vårdas ömt....mina skivor har mer repor i sig än 107 åriga Hulda har rynkor
Citera
2009-04-27, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruuez
beställde precis hem ett nytt d2 inför ladder resetten.. hoppas den kommer snart

Har köpt ett par licenser från Randyrun, leverans i mailen på några minuter och 7 euro för Diablo 2 + LoD. Ska du köpa fler så spana in dom.

Dock kräver det att du använder licenserna du får genom ett Blizzard account men det går smidigt.
Citera
2009-04-27, 18:03
Medlem
Leksingens avatar
Vad blir eran första char på ny patchen då? själv ska jag köra hammerdin.
Citera
2009-04-27, 18:15
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Vad blir eran första char på ny patchen då? själv ska jag köra hammerdin.

Oj, vad unikt!
Citera
2009-04-27, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Oj, vad unikt!

ha ha dagens skratt ! Själv planerar jag köra en druid det är en av få jag inte levlat up till 90+
Citera
2009-04-27, 19:40
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Oj, vad unikt!

Ja för i början av en reset så gäller det att ha en så unik build som möjligt som är gear krävande som helvete, eller? spring du runt i nightmare med din Helt unika char med cp gear så kör jag några chaos runs i hell så länge.
Citera
2009-04-27, 20:25
Medlem
Glautzs avatar
Jag kommer troligen köra en summon necro, eller kanske göra en mf-sorc så man kan få ihop gear lite lättare.
Citera
2009-04-27, 20:33
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Ja för i början av en reset så gäller det att ha en så unik build som möjligt som är gear krävande som helvete, eller? spring du runt i nightmare med din Helt unika char med cp gear så kör jag några chaos runs i hell så länge.

om du planerar att bli så rik som möjligt så fort som möjligt och börjar med en hammerdin på en ladder-reset vet du inte mycket hehe. en sorc är överlägsen allt i början av laddern...
Citera
2009-04-27, 20:35
Medlem
I början av ladderreset kmr ju alla tvingas spela igenom hela spelet helt på egen hand eftersom det inte kommer finnas någon som kan boosta eller har jag fel?
Citera
2009-04-27, 20:38
Medlem
Glautzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr
I början av ladderreset kmr ju alla tvingas spela igenom hela spelet helt på egen hand eftersom det inte kommer finnas någon som kan boosta eller har jag fel?

Tar nog inte så lång tid för folk att få upp en char (typ) en sorc i "baalrun level"
Citera
2009-04-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr

oh shit sherlock Jag tycker att det är ett ypperligt tillfälle för oss FBare att köra tillsammans då
Citera
2009-04-27, 20:48
Medlem
gsquads avatar
Det var ett bra tag sedan jag lirade Diablo II nu. Kanske man ska rota fram skivorna igen?

En Amazon skall givetvis skapas igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in