Zealers är nästan odödliga i PvM om man inte lyckas få IM på sig..
Draculs är bra, perfect stats har ju 10 life leech + 15 styrka och xx%chans att kasta life tap (ger typ full hp på 4 hits när monstrerna har life tap på sig)
lvl require 76 på dom, hittar du runor kan du fixa botd (breath of the dying)
den har grymt bra skada+life leech
Zealers är nästan odödliga i PvM om man inte lyckas få IM på sig..
Draculs är bra, perfect stats har ju 10 life leech + 15 styrka och xx%chans att kasta life tap (ger typ full hp på 4 hits när monstrerna har life tap på sig)
lvl require 76 på dom, hittar du runor kan du fixa botd (breath of the dying)
den har grymt bra skada+life leech
Finns det inget vettigt runeword man kan göra i en pilbåge och ge till sin mercenary? Spelar singleplayer så ladderrunewordsen fungerar inte.
Btw, jag har gett upp mitt spelade på battle.net så om någon vill ha lite grejer kan ni skicka ett PM! Har inget överdrivet bra, men säkert lite som kan göra någon glad!
Finns det inget vettigt runeword man kan göra i en pilbåge och ge till sin mercenary? Spelar singleplayer så ladderrunewordsen fungerar inte.
Btw, jag har gett upp mitt spelade på battle.net så om någon vill ha lite grejer kan ni skicka ett PM! Har inget överdrivet bra, men säkert lite som kan göra någon glad!
Du kan testa Breath of the dying i en båge. Annars finns det en mod som ger dig ladder-runorden! Isf är Faith det ultimata, om inte bågen WindForce!
Har du något som får upp resistances så blir jag glad som en apa som ser en banan.
Vad är det för requirements på dessa saker? Min pala är på level 37 tror jag
Besök www.diabloii.net och klicka vidare till diablo 2 items, och i en av menyerna till höger finns Runewords.
Jag är lite sugen på att börja med Singleplayer. Men det är så skoj att byta saker över Battle-net..