2008-11-03, 22:08
Medlem
Seanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavajmongot
En sunkig skit-zealer

Lvl?

Zealers är nästan odödliga i PvM om man inte lyckas få IM på sig..
Draculs är bra, perfect stats har ju 10 life leech + 15 styrka och xx%chans att kasta life tap (ger typ full hp på 4 hits när monstrerna har life tap på sig)

lvl require 76 på dom, hittar du runor kan du fixa botd (breath of the dying)
den har grymt bra skada+life leech

bild på den:

http://frip.dk/tossen/Barb/Botd%20Ba.JPG
Senast redigerad av Seann 2008-11-03 kl. 22:09. Anledning: addar bild
Citera
2008-11-03, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Lvl?

Zealers är nästan odödliga i PvM om man inte lyckas få IM på sig..
Draculs är bra, perfect stats har ju 10 life leech + 15 styrka och xx%chans att kasta life tap (ger typ full hp på 4 hits när monstrerna har life tap på sig)

lvl require 76 på dom, hittar du runor kan du fixa botd (breath of the dying)
den har grymt bra skada+life leech

bild på den:

http://frip.dk/tossen/Barb/Botd%20Ba.JPG

Exile är det andra bra med en smiter och LifeTap, Exile ger extra lifetap. Det ihop med grief, ujuj.
Citera
2008-11-04, 00:31
Medlem
Rosles avatar
Finns det inget vettigt runeword man kan göra i en pilbåge och ge till sin mercenary? Spelar singleplayer så ladderrunewordsen fungerar inte.

Btw, jag har gett upp mitt spelade på battle.net så om någon vill ha lite grejer kan ni skicka ett PM! Har inget överdrivet bra, men säkert lite som kan göra någon glad!
Citera
2008-11-04, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rosle
Finns det inget vettigt runeword man kan göra i en pilbåge och ge till sin mercenary? Spelar singleplayer så ladderrunewordsen fungerar inte.

Btw, jag har gett upp mitt spelade på battle.net så om någon vill ha lite grejer kan ni skicka ett PM! Har inget överdrivet bra, men säkert lite som kan göra någon glad!

Du kan testa Breath of the dying i en båge. Annars finns det en mod som ger dig ladder-runorden! Isf är Faith det ultimata, om inte bågen WindForce!
Citera
2008-11-04, 01:05
Medlem
Rosles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Du kan testa Breath of the dying i en båge. Annars finns det en mod som ger dig ladder-runorden! Isf är Faith det ultimata, om inte bågen WindForce!

Tackar! Får ta och kolla på den där moden, runorna som krävs för t ex breath of the dying känns det inte som om jag kommer hitta på ett tag
Citera
2008-11-04, 01:10
Avslutad
Citat:
Tackar! Får ta och kolla på den där moden, runorna som krävs för t ex breath of the dying känns det inte som om jag kommer hitta på ett tag

Trevligt, en till som spelar legit. Har 3 gul kvar till en Lo-runa. Vad jag längtar...

Moden gör spelet mkt bättre. Spirit och Insight är väldigt effektivt att använda till det mesta.
Citera
2008-11-04, 01:18
Medlem
kavajmongots avatar
Citat:

Har du något som får upp resistances så blir jag glad som en apa som ser en banan.
Citera
2008-11-04, 01:24
Avslutad
Citat:
Har du något som får upp resistances så blir jag glad som en apa som ser en banan.

Smoke - Armor - Nef Lum - 50 Allres
Rhyme - Shield - Shael Eth - 25 Allres
Lionheart - Armor - Hel Lum Fal 30 Allres
Ancient's Pledge - Shield - Ral Ort Tal - CR 43% LR +48% PR 48% FR 48%
Citera
2008-11-04, 01:33
Medlem
kavajmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Smoke - Armor - Nef Lum - 50 Allres
Rhyme - Shield - Shael Eth - 25 Allres
Lionheart - Armor - Hel Lum Fal 30 Allres
Ancient's Pledge - Shield - Ral Ort Tal - CR 43% LR +48% PR 48% FR 48%

Vad är det för requirements på dessa saker? Min pala är på level 37 tror jag
Citera
2008-11-04, 08:25
Medlem
actionbikes avatar
Citat:
Det är högsta runan som sätter lvlreq om jag inte minns fel. Ett tips är sidan http://www.battle.net/diablo2exp
Citera
2008-11-04, 17:07
Medlem
Seanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av actionbike
Det är högsta runan som sätter lvlreq om jag inte minns fel. Ett tips är sidan http://www.battle.net/diablo2exp

Eller själva skölden eller vapnet w/e som sätter lvl req
Citera
2008-11-04, 17:42
Medlem
Citat:

Besök www.diabloii.net och klicka vidare till diablo 2 items, och i en av menyerna till höger finns Runewords.
Jag är lite sugen på att börja med Singleplayer. Men det är så skoj att byta saker över Battle-net..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in