2009-04-23, 22:46
  #4273
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirith
Uhuhu, jag kan inte vänta på 1.13! Vad tror ni, kommer det bli nått att ha eller en ren flopp?
(kanske har diskuterats tidigare, men det skiter jag i)

Sålänge Blizzard lägger ner lite kraft på att hålla dupes och fusk borta så kan det bli grymt bra tror jag.
Citera
2009-04-24, 14:51
  #4274
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirith
Uhuhu, jag kan inte vänta på 1.13! Vad tror ni, kommer det bli nått att ha eller en ren flopp?
(kanske har diskuterats tidigare, men det skiter jag i)

Inte jag heller! Älskar när allt är cp värt i början, och allt i nl blir cp billigt. Ska nog farma som fan i ladder och sedan köpa mig en gg char i nl :P
Citera
2009-04-24, 14:57
  #4275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirith
Uhuhu, jag kan inte vänta på 1.13! Vad tror ni, kommer det bli nått att ha eller en ren flopp?
(kanske har diskuterats tidigare, men det skiter jag i)

De kommer nog bli en flopp.. Men man kan ju drömma.
Citera
2009-04-24, 15:05
  #4276
Medlem
Avskaffar dom teleport för alla klasser utom sorceress och fixar duping problemet så kan jag tänka mig att hoppa på igen.

Vad har ni för "krav"?
Citera
2009-04-24, 18:10
  #4277
Medlem
krutburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Avskaffar dom teleport för alla klasser utom sorceress och fixar duping problemet så kan jag tänka mig att hoppa på igen.

Vad har ni för "krav"?

Spelar mest casual lite då och då... Är teleport-grejen nåt stort problem för spelbalansen, eller mer att du personligen tycker det blir lite tråkigt (vilket jag håller med om isf).

Själv vill jag nog helst av allt att de får bort spambots, som känns fruktansvärt många och irriterande nu. Nåt smidigt sätt att slänga över equipment mellan chars på samma konto hade varit schysst också.
Citera
2009-04-24, 18:33
  #4278
Medlem
Fråga till insatta: Kommer dom nollställa allt, även NL till 1.13?
Citera
2009-04-24, 21:48
  #4279
Medlem
Darwins avatar
Jag skulle ju vilja att de ÄNTLIGEN NÅN JÄVLA GÅNG fixar Amazonens Fend bugg; man vill ju kunna bygga upp en hand-to-hand Amazon med jättebröst ju!
Citera
2009-04-24, 23:33
  #4280
Medlem
Roffe83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Jag skulle ju vilja att de ÄNTLIGEN NÅN JÄVLA GÅNG fixar Amazonens Fend bugg; man vill ju kunna bygga upp en hand-to-hand Amazon med jättebröst ju!

word.
Citera
2009-04-25, 08:53
  #4281
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr
Fråga till insatta: Kommer dom nollställa allt, även NL till 1.13?

NL nollställs nog inte. Alla ladderkaraktärer som finns idag blir ju konverterade till NL.
Citera
2009-04-25, 09:18
  #4282
Medlem
kan jag få köpa enigma eller kan jag få den?
Citera
2009-04-25, 11:17
  #4283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Avskaffar dom teleport för alla klasser utom sorceress och fixar duping problemet så kan jag tänka mig att hoppa på igen.

Vad har ni för "krav"?

Vad har "alla" emot teleport?
Citera
2009-04-25, 11:17
  #4284
Medlem
krutburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa88
kan jag få köpa enigma eller kan jag få den?

Enigma är bannad. Får varken sälja eller byta bort.
Enda undantaget är dom som skapade sitt runeword före senaste patchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in