Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Avskaffar dom teleport för alla klasser utom sorceress och fixar duping problemet så kan jag tänka mig att hoppa på igen.
Vad har ni för "krav"?
Spelar mest casual lite då och då... Är teleport-grejen nåt stort problem för spelbalansen, eller mer att du personligen tycker det blir lite tråkigt (vilket jag håller med om isf).
Själv vill jag nog helst av allt att de får bort spambots, som känns fruktansvärt många och irriterande nu. Nåt smidigt sätt att slänga över equipment mellan chars på samma konto hade varit schysst också.