2009-02-11, 09:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BelovedAngel
Occu är guld!
Har en över om du vill ha.

Spelar selffound. Tack för förslaget.
Citera
2009-02-11, 18:14
Medlem
loafmasters avatar
Någon som boostar lite på closed Bnet här?
Citera
2009-02-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Någon som boostar lite på closed Bnet här?

Försök med jsp istället. Finns många hjälpsamma där med. ^^
Citera
2009-02-11, 19:48
Avslutad
Citat:
Försök med jsp istället. Finns många hjälpsamma där med. ^^

Hmm. Finns inget värre ställe om spel än d2jsp. Endast äckligt egocentriska polacker där borta. Den enda status som finns är hur mycket forumguld du har, samt postinlägg. Bara det säger en hel del om siten.
Citera
2009-02-12, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hmm. Finns inget värre ställe om spel än d2jsp. Endast äckligt egocentriska polacker där borta. Den enda status som finns är hur mycket forumguld du har, samt postinlägg. Bara det säger en hel del om siten.

Kan hålla med dig, till viss del.
Allt baseras på posts och forum gold.
Samt hur länge man varit medlem.

Dock finns det trevliga människor där också.
Även om de är något besvärliga att hitta. :P
Citera
2009-02-12, 11:01
Medlem
Citat:
Occu är guld!
Har en över om du vill ha.

occy = random tele death , skaffa en wizardspike istället om du vill ha något billigt och bra
Citera
2009-02-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sQuinty
occy = random tele death , skaffa en wizardspike istället om du vill ha något billigt och bra

Occu = Random Tele Death.

Sant.

Men även detta är sant:

Occu: Random Tele Saver. :P
Citera
2009-02-12, 13:16
Medlem
Roffe83s avatar
Citat:
Occu = Random Tele Death.

Sant.

Men även detta är sant:

Occu: Random Tele Saver. :P

25% chans att bli "räddad" av random teleport e inget jag skulle förlita mig på, speciellt inte i HC.
Citera
2009-02-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffe83
25% chans att bli "räddad" av random teleport e inget jag skulle förlita mig på, speciellt inte i HC.

Snacka om att du gav mig ett gott skratt där!

Nej, HC är det nog inte särskilt smart i!
Citera
2009-02-12, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sQuinty

Eller så blir man inte träffad av en boss te.x ? Dem gångerna i HC då jag har blivit träffad så har jag blivit räddad så jag tackar OCCU för sin tele-struck.
Citera
2009-02-12, 16:50
Medlem
Roffe83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Eller så blir man inte träffad av en boss te.x ? Dem gångerna i HC då jag har blivit träffad så har jag blivit räddad så jag tackar OCCU för sin tele-struck.

E ju rätt omöjligt o undvika o bli träffad..speciellt om man telar till t.ex baal så lär man nån gång hamna mitt i en grupp med monster.
Då förlitar jag mig hellre på mkt liv,DMG red., FHR, samt FCR vilket om man har >105% hjälper i de flesta fall

Nae Occun e ett potetiellt skönt vapen men jag ratar den pga 25%chans till telep.
Senast redigerad av Roffe83 2009-02-12 kl. 16:53.
Citera
2009-02-12, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roffe83
E ju rätt omöjligt o undvika o bli träffad..speciellt om man telar till t.ex baal så lär man nån gång hamna mitt i en grupp med monster.
Då förlitar jag mig hellre på mkt liv,DMG red., FHR, samt FCR vilket om man har >105% hjälper i de flesta fall

Nae Occun e ett potetiellt skönt vapen men jag ratar den pga 25%chans till telep.

Ja tänk om det fanns en buggad Occu eller nåt. Kommer ihåg, om det nu var under 1.09 eller tidigare då det fanns dupade occu-ringar. Tala om styrka Tycker iaf att occu är förjävla bra på meph då man använder sig av moat-trick samt pindle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in