2009-02-07, 16:14
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaz.
det är ju "8" som är ban reason då.....
siffran i [_] representerar en av de 10 (eller 12?) EULA regler som finns som leder till bannlysning om man överträder.

[8] = tredjepartsprogram eller annan modifiering av gameplay, d.v.s. att fuska.
det finns andra siffror som står för t.ex. rascism, kränkning av andra spelare, annonsering av hemsidor, spam, o.s.v.

Tror jag inte ETT DYFT på. du har fuskat, har fusk i d2 mappen, eller har någon modifierad aktiv fil i d2 mappen.

sorry pal, du har gjort någonting.

mm vet vilken du menar, men denna skulle jag inte ha i samma installationsmapp som jag spelar på b.net på, du riskerar att bli bannad då.

Nä... Hade mh botar d2loader etc och blev av med runt 6-7k fg vid banwaven 11/11-08.
Installera om skiten för att bli av med allt och började igen när mina cdkeys blev upplåsta, lirade utan mh och allt eftersom jag endå bara duelade.

Fast egentligen.. tro vad du vill, för så är fallet.
Citera
2009-02-07, 18:28
Medlem
Citat:
mm vet vilken du menar, men denna skulle jag inte ha i samma installationsmapp som jag spelar på b.net på, du riskerar att bli bannad då.
Det var det jag sa i ett tidigare inlägg
Citera
2009-02-07, 18:51
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Nä... Hade mh botar d2loader etc och blev av med runt 6-7k fg vid banwaven 11/11-08.
Installera om skiten för att bli av med allt och började igen när mina cdkeys blev upplåsta, lirade utan mh och allt eftersom jag endå bara duelade.

Fast egentligen.. tro vad du vill, för så är fallet.

Det behöver ju inte vara så nödvändigtvis att du gjort någonting medvetet :/ spelar ingen roll har själv använt fusk i mina dagar no worries, tror bara inte blizzard bannar godtyckligt
skitsamma

Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr
Det var det jag sa i ett tidigare inlägg

jaha jag måste nog missat det ^^
Citera
2009-02-07, 20:59
Medlem
vem är roffe då? ingen annan här som har den filen?
Citera
2009-02-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenmt5
vem är roffe då? ingen annan här som har den filen?
Jo jag är också innehavare av den
Citera
2009-02-08, 07:57
Bannlyst
Jag vill så jävla gärna lira detta grymma spel men mitt mushjul går inte att använda för att scrolla spells med. Kan nån tänkas ha en förklaring varför det inte går eller är min mus kass?
Köpte den på Biltema för typ 50 spänn men ändå, scrollhjulet funkar ju överallt annars, bara inte i D2.
Citera
2009-02-08, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I'maduck
Jag vill så jävla gärna lira detta grymma spel men mitt mushjul går inte att använda för att scrolla spells med. Kan nån tänkas ha en förklaring varför det inte går eller är min mus kass?
Köpte den på Biltema för typ 50 spänn men ändå, scrollhjulet funkar ju överallt annars, bara inte i D2.
Varför måste du kunna scrolla mellan spellsen? Binda dom på F1, F2 etc.
Citera
2009-02-08, 12:11
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
det är ju "8" som är ban reason då.....
siffran i [_] representerar en av de 10 (eller 12?) EULA regler som finns som leder till bannlysning om man överträder.

[8] = tredjepartsprogram eller annan modifiering av gameplay, d.v.s. att fuska.
det finns andra siffror som står för t.ex. rascism, kränkning av andra spelare, annonsering av hemsidor, spam, o.s.v.

Tror jag inte ETT DYFT på. du har fuskat, har fusk i d2 mappen, eller har någon modifierad aktiv fil i d2 mappen.

sorry pal, du har gjort någonting.

Jag är mycket väl medveten om att det finns olika banreason. Det jag menade är att 8an är vanligast.
Citera
2009-02-08, 15:37
Medlem
tänkte byta till mig en herald of zakarum, då sa han "not upgraded.."
vad menade han med det? går det att uppgradera unika saker som en zakarum?

edit: nu har jag en herald of zakarum, hur uppgraderar jag den?
går det bra att lägga till en socket både före och efter uppgradering?
Senast redigerad av Jawop° 2009-02-08 kl. 16:03.
Citera
2009-02-08, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jawop°
tänkte byta till mig en herald of zakarum, då sa han "not upgraded.."
vad menade han med det? går det att uppgradera unika saker som en zakarum?

edit: nu har jag en herald of zakarum, hur uppgraderar jag den?
går det bra att lägga till en socket både före och efter uppgradering?

Ja. Du får ett högre värde av defence i din armor, här är formeln, ifrån arreat summit.

1 Ko Rune + 1 Lem Rune + 1 Perfect Diamond + Exceptional Unique Armor = Elite Version of Armor

Om du inte har någon socket i, så kan du det. Du kan dock inte få två sockets efter varandra om du menar det.
Citera
2009-02-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Ja. Du får ett högre värde av defence i din armor, här är formeln, ifrån arreat summit.

1 Ko Rune + 1 Lem Rune + 1 Perfect Diamond + Exceptional Unique Armor = Elite Version of Armor

Om du inte har någon socket i, så kan du det. Du kan dock inte få två sockets efter varandra om du menar det.
tack!

nej jag menade om det gick bra att göra en socket före, som sparas när man uppgraderar,
och om det fungerar att göra en socket efter uppgradering om man inte gör det före...

om jag gör en socket och sätter i en um före uppgradering, sparas den då när jag uppgraderar?
Senast redigerad av Jawop° 2009-02-08 kl. 16:19.
Citera
2009-02-08, 16:20
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jawop°
tack!

nej jag menade om det gick bra att göra en socket före, som sparas när man uppgraderar,
och om det fungerar att göra en socket efter uppgradering om man inte gör det före...

om jag gör en socket och sätter i en um före uppgradering, sparas den då när jag uppgraderar?

svar är JA + JA
sockets sparas, även innehållet, och man kan också socka efter en uppgradering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in