2008-10-21, 18:32
Medlem
ööööööööhhhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Läste om ett par lådor som tydligen ska ha högre chans att droppa i Lower Kurast. Husen som står runt en lägereld, alltså till väst och norr om lägerelden, ska ha högre chans att droppa runor, charms osv. Ibland finns det en, ibland 2 lägereldar i ett game.

Det som det tipsas om är iallafall att i ett fullt hellgame springa till de där lådorna, och ha en större chans att runor droppar. Jag vet inte om det är sant eller falskt, men det är ju ett tips till alla.
Det är just de kistorna vi har pratat om ett bra tag de kistorna har mlvl 80 vilket ger bra drops
Citera
2008-10-21, 23:13
Medlem
endymions avatar
Måste bara berätta en rolig och tråkig sak

Joinade ett duelgame, började och pre es'a. Höll i en av mina 45life cold skillers och gamet droppas. Går in i ett duelgame igen(nästa game man joinar så är saken fortfarande kvar i "handen"luften"), så råkade ja trycka och skillern droppades :O Så kommer nån crap assa med pickit o knycker åt sig den

Jag blir galen och beggar som fan för att få tillbaka den, men icke! Såg att han hade kass eq så drog till med en "köper tillbaka den för 5ist" han sa ok direkt SÅ betalade 5ist för en sak som är värd 25ist +. Fast förlorade ju 5ists men skit samma : )
Citera
2008-10-22, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion

Joinade ett duelgame, började och pre es'a. Höll i en av mina 45life cold skillers och gamet droppas. Går in i ett duelgame igen(nästa game man joinar så är saken fortfarande kvar i "handen"luften"), så råkade ja trycka och skillern droppades :O Så kommer nån crap assa med pickit o knycker åt sig den

Jag blir galen och beggar som fan för att få tillbaka den, men icke! Såg att han hade kass eq så drog till med en "köper tillbaka den för 5ist" han sa ok direkt SÅ betalade 5ist för en sak som är värd 25ist +. Fast förlorade ju 5ists men skit samma : )

Tur i oturen
Citera
2008-10-22, 09:41
Medlem
Citat:

wow menar du vekligen att en +1 to cold skills +45 to life är värld 25 ist låter ju galet mycket?
Citera
2008-10-22, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ööööööööhhhh
Det är just de kistorna vi har pratat om ett bra tag de kistorna har mlvl 80 vilket ger bra drops
Vilka eldar pratas det om egentligen dom 2 precis under waypointen är väl alltid 2 under den?
Citera
2008-10-22, 12:42
Bannlyst
Citat:

Haha!
Ibland älskar man bara noobs alltså!

Det var en GG trade du gjorde där!
Gratz!
Citera
2008-10-22, 15:11
Medlem
ööööööööhhhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SfinxBlackmage
Vilka eldar pratas det om egentligen dom 2 precis under waypointen är väl alltid 2 under den?
Den finns lite här och där i lower kurast. Det brukar bara vara en eld (typ lägereldsliknande) men ibland är det två. man ser på kartan att det är två trasiga stenmurar, en går snett upp åt höger och en snett upp åt vänster. Om man förlänger båda dessa Murar så når de en eld, i husen som är runt det här området finns det kistor.
Citera
2008-10-22, 21:18
Medlem
mannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ööööööööhhhh
Den finns lite här och där i lower kurast. Det brukar bara vara en eld (typ lägereldsliknande) men ibland är det två. man ser på kartan att det är två trasiga stenmurar, en går snett upp åt höger och en snett upp åt vänster. Om man förlänger båda dessa Murar så når de en eld, i husen som är runt det här området finns det kistor.

Ni snackade väl inte alls om de specifika kistorna, ni snackade ju om Lower Kurast.
Citera
2008-10-23, 18:21
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickMars
Haha!
Ibland älskar man bara noobs alltså!

Det var en GG trade du gjorde där!
Gratz!

ptja, trade o trade, den var ju min innan.
Citera
2008-10-23, 18:53
Medlem
ööööööööhhhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Ni snackade väl inte alls om de specifika kistorna, ni snackade ju om Lower Kurast.
Ja du sa Kistor i lower kurast runt en lägereld, eller?
Citera
2008-10-24, 14:54
Medlem
Hej varför står det i Diablo2 tomb of knowlidge att man kan gambla både rare,set och uniques hade för mig att bara rares kunde gamblas?
Citera
2008-10-24, 16:04
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SfinxBlackmage
Hej varför står det i Diablo2 tomb of knowlidge att man kan gambla både rare,set och uniques hade för mig att bara rares kunde gamblas?

Det var väl någon uppdatering där de fixade det där? Jag vet dock inte om det var så att uppdateringen fixade så att det gick att gambla unika eller om de tog bort funktionen för att gambla unika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in