2008-08-29, 11:09
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsnacke
Alltså, Hr's e inget som e särskilt kul att farma, jävligt liten utdelning/tid och ingen som hälst utmaning.. Lira endgamebossar, så får du både större och mer spridd utdelning. Och dessutom är dropraten för hr's bara några % mindre där.

Jo det är väl som du säger, men jag klarar knappt att runna Baal med min firesorc, och Andy o Meph droppar ju som bekant inte alla godsaker.
Citera
2008-08-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
Är det någon mening med att runna lower kurast för runor när man är själv i spelet? Alltså vilken är den högsta runan man kan hitta i de där specialkistorna?

Skulle endast rekomendera kistorna som alternativ till att stå å hänga i stan medan någon tele:ar till baal.. annars så är det aptrist å dålig loot.

Sitter å köttar paladinen nu, snart 83 med 15k hammare... händer det någe mer? Börjar bli ganska lika nu
Citera
2008-08-29, 11:37
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvy
Skulle endast rekomendera kistorna som alternativ till att stå å hänga i stan medan någon tele:ar till baal.. annars så är det aptrist å dålig loot.

Sitter å köttar paladinen nu, snart 83 med 15k hammare... händer det någe mer? Börjar bli ganska lika nu

ujuj.. 15k! vad ska du med det till ? ska du försöka hamra sönder übers?
Citera
2008-08-29, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soup
ujuj.. 15k! vad ska du med det till ? ska du försöka hamra sönder übers?

Ärligt talat så har jag ingen aning, dock har jag stat:at som ett sär så jag kanske måste göra om honom... glömde att det kan vara trevligt att blocka ibland om man ska tanka.. å då räcker inte mina fina 64 dex eller vad jag har särskillt långt
36% blockchance med bra mängd i holyshield.. visserligen så går alla skills dit nu men vettefan om han kommer komma upp i 75 :/
Citera
2008-08-29, 11:45
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvy
Ärligt talat så har jag ingen aning, dock har jag stat:at som ett sär så jag kanske måste göra om honom... glömde att det kan vara trevligt att blocka ibland om man ska tanka.. å då räcker inte mina fina 64 dex eller vad jag har särskillt långt
36% blockchance med bra mängd i holyshield.. visserligen så går alla skills dit nu men vettefan om han kommer komma upp i 75 :/

Ledsen om jag sänkte ditt humör.. ^ ^

Blocken är inte fel. Min hammer är lev 86 nu och jag har sparat en del statpoints då jag är ganska nervös angående dex. Ska nog satsa på 75%. Kan vara bra även vid mf, då min dmg inte blir den högsta, runt 8-9k
Citera
2008-08-29, 11:56
Medlem
finns det några bra ställen man kan åka till å spöa bossar på? jag hoppar runtt mellan travi och frigid highlands, kommer inte på några mer ställen. kör ingen maphack eller nåt så det känns jobbigt å behöva springa genom flera nivåer till tex andy, meph å baal
Citera
2008-08-29, 12:16
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gute354
finns det några bra ställen man kan åka till å spöa bossar på? jag hoppar runtt mellan travi och frigid highlands, kommer inte på några mer ställen. kör ingen maphack eller nåt så det känns jobbigt å behöva springa genom flera nivåer till tex andy, meph å baal

Jag brukar döda thresh socket, det är "noshörningen" i arreat plateau. Från wpn går du uppåt tills du kommer till bergsväggen. Den följer du tills du är vid ingången till crystalline passage. Där står thresh. Han ska kunna droppa alla items.
Citera
2008-08-29, 12:19
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gute354

Diablo Ofc !! SLinker med lite andra monster där också. Många monster är bra för alla som mfar.
Citera
2008-08-29, 12:19
Medlem
ööööööööhhhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Du kan köpa pul för 25 rals!
Jag har sålt 20 ral för pul ett antal gånger
Citera
2008-08-29, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
Jag brukar döda thresh socket, det är "noshörningen" i arreat plateau. Från wpn går du uppåt tills du kommer till bergsväggen. Den följer du tills du är vid ingången till crystalline passage. Där står thresh. Han ska kunna droppa alla items.

ok, får lägga till han på min rutt då (kör dock på nm så han lär väl inte kunna droppa riktigt allt)
Citera
2008-08-29, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soup
Diablo Ofc !! SLinker med lite andra monster där också. Många monster är bra för alla som mfar.

kör han också ibland, som du säger kommer det med lite andra gubbar dr också. har hamnat lite i ett moment 22, klarar allt på nm utan större problem men när jag kör på hell så tar det en evig tid at göra nåt, dog väl 10 ggr i den of evil tex. som e de enda jag gjort hittills. har en lvl 65 sorc, maxat orb och meteor. utan att vara någon större expert har jag listat ut att jag har riktigt dåliga prylar
Citera
2008-08-29, 12:43
Medlem
soups avatar
jag skulle gärna behöva arreat plateu wp i hell..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in