2008-08-13, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Du får mer än så för ist... Du får typ en full mf eq till sorc för ist
Jag fick en oculus, en shako och en goldwrap, var det ett dåligt byte?
Citera
2008-08-13, 18:22
Medlem
Tidsloops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko

Nu kan jag inte värderna, men behövde du alla dom tre sakerna var det inte dåligt hur som helst... Jag byter enbart efter behov ibland, betalar hellre lite extra för att få det snabbt istället för att slösa massa tid för att få ett rättvist eller bra byte.
Citera
2008-08-13, 18:53
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabba
i act 5 kan man efter genomfört uppdrag få ett föremål "sockat", jag har äntligen lyckats hitta Trang Oul rustningen - kan jag socka den eller vad händer om jag trycker ner en flawless skull i den? Vill verkligen inte förlora den.. om man kan socka den utan att övriga attribut försvinner - vad ska jag socka den med?

Ja det går bra att adda 1 socket på den hos Larzuk utan att några attribut försvinner. Dock skulle jag inte rekommendera att socka med flawless skull. Om du ska socka med skulls/gems så se till att de är perfect. Annars finns det ju en del bra runor att socka med. Jewels kan vara bra idé att socka med också, men det beror ju helt på vad du behöver (liv, mana, resi etc).
Citera
2008-08-13, 19:46
Medlem
Skullheads avatar
Citat:

Det ska du vara nöjd med jag gav Mal för Shako 120def
Citera
2008-08-13, 19:52
Medlem
jaochss avatar
Om det är någon som har en infinity till salu så hör av er till *lingonbar eller dra ett PM här.

Tack på förhand!
Citera
2008-08-13, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsloop
Nu kan jag inte värderna, men behövde du alla dom tre sakerna var det inte dåligt hur som helst... Jag byter enbart efter behov ibland, betalar hellre lite extra för att få det snabbt istället för att slösa massa tid för att få ett rättvist eller bra byte.
Jo, eftersom jag strävar efter en fet mf sorc som just nu tar meph och pindle enkelt så var det nog rätt. Jag är inte mycket för pvp och de där grejerna funkar ju riktigt bra pve.
Citera
2008-08-13, 23:30
Medlem
Citat:
Jo, eftersom jag strävar efter en fet mf sorc som just nu tar meph och pindle enkelt så var det nog rätt. Jag är inte mycket för pvp och de där grejerna funkar ju riktigt bra pve.

Hehe, meph kan man döda naken juh XD
btw är pindle verkligen något att döda.. har bara fått gult från han
Citera
2008-08-14, 00:20
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanCo
Hehe, meph kan man döda naken juh XD
btw är pindle verkligen något att döda.. har bara fått gult från han
har inte heller förstått hypen på pindle.. han har aldrig droppat nåt speciellt för mig.. men de är väl för att han droppar key också?
Citera
2008-08-14, 05:23
Medlem
jaochss avatar
Pindle kan droppa alla unika i hela spelet, utom ett fåtal. Fler än mephisto. Dessutom går det snabbare. Han brukar kombineras med Eldrich och Shenk också.
Citera
2008-08-14, 06:38
Medlem
actionbikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
har inte heller förstått hypen på pindle.. han har aldrig droppat nåt speciellt för mig.. men de är väl för att han droppar key också?
pindle droppar inte key.
Citera
2008-08-14, 06:59
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Det ska du vara nöjd med jag gav Mal för Shako 120def

Okej... det var inte så bra. Men är du nöjd så!

En såpass låg shako är inte värd mer än en um alltså. (Max def 141)
Citera
2008-08-14, 10:52
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Okej... det var inte så bra. Men är du nöjd så!

En såpass låg shako är inte värd mer än en um alltså. (Max def 141)

Det går att få Mal för den igen iaf, har provat att trada bara för att se om jag gjorde ett dumt byte eller inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in