2008-06-30, 22:22
Medlem
Bloodzs avatar
Jag har precis formaterat om datorn och allt fungerar som det ska FÖRUTOM att när jag ska gå in på tex Google, Thepiratebay eller någon annan sökmotor så laddas sidan extremt mycket utan resultat. Jag kommer in på sidan och när jag ska söka efter något så står det bara "Hämtar - Väntar på *****.se" hur länge som helst. Det går alltså inte söka, och jag har testat med både Internet Explorer och Mozilla Firefox. Någon fel inställning eller vad kan vara fel?
Youtube och bilddagboken fungerar inte heller.
Citera
2008-06-30, 22:56
Medlem
nBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodz
Jag har precis formaterat om datorn och allt fungerar som det ska FÖRUTOM att när jag ska gå in på tex Google, Thepiratebay eller någon annan sökmotor så laddas sidan extremt mycket utan resultat. Jag kommer in på sidan och när jag ska söka efter något så står det bara "Hämtar - Väntar på *****.se" hur länge som helst. Det går alltså inte söka, och jag har testat med både Internet Explorer och Mozilla Firefox. Någon fel inställning eller vad kan vara fel?

ominstallera firefox eller vad du nu har för webbläsare..
Citera
2008-06-30, 23:03
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodz

Citat:
Ursprungligen postat av nBoy
ominstallera firefox eller vad du nu har för webbläsare..

Tror inte det hjälper att installera om webbläsaren.
Dock finns det fler trådar om detta problem.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=696076
https://www.flashback.org/showthread.php?t=678950
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in