2008-06-30, 10:59
Medlem
Har office 2008 p min nya macbook och tnkte det var en bra id att uppdatera programvaran men tji fick jag. Nu startar inte ngot program som finns i officepaketet. Det som hnder nr jag frsker starta r att installationsassistenten kommer upp och frgar om jag vill vara med i ngon underskning, efter det kommer det upp rutan dr man sker fr nya uppdateringar. Den hittar inga fler och nr man stnger den rutan hnder inte mer. Har frskt att installera om programmet ifrn skivan flera gnger och jag kommer inte lngre. Ngot tips ngon?
Citera
2008-06-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aztekiar
Har office 2008 p min nya macbook och tnkte det var en bra id att uppdatera programvaran men tji fick jag. Nu startar inte ngot program som finns i officepaketet. Det som hnder nr jag frsker starta r att installationsassistenten kommer upp och frgar om jag vill vara med i ngon underskning, efter det kommer det upp rutan dr man sker fr nya uppdateringar. Den hittar inga fler och nr man stnger den rutan hnder inte mer. Har frskt att installera om programmet ifrn skivan flera gnger och jag kommer inte lngre. Ngot tips ngon?

Har ftt exakt samma problem, har tyvrr inte lyckats lsa det
Gick ver till iWorks och r ganska njd med Pages, dock r det sdr med kompabiliteten(stavning).
Citera
2008-06-30, 14:48
Medlem
Samma hr

Har exakt samma problem, lste det genom att installera om hela kittet och sket i att installera nya patchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in