• 1
  • 2
2008-06-29, 22:46
Medlem
Moffexs avatar
Allt man vill ha får man kämpa för, inget är gratis!... Finns inga genvägar Jobba,Äta,Sova,Träna m.m bara gilla läget och pallra sig till gymmet sköta sin mat och göra sin grejj!
Citera
2008-06-29, 23:16
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Gäddhäng beror väl mer på huden?
Till stor del, ja.
Men det hänger även en hel del på hur mycket fett som finns på armarna.

T: Finns inte så mycket mer att göra än att helt enkelt äta mindre och motionera.
Sök lite på fettförbränning samt motionera här så lär du hitta en hel del. Titta lite på promenader
före frukost också, samt promenix öht.
Citera
2008-06-29, 23:21
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceful
Ska du bli fast i kroppen finns det bara en lösning för dig tjejen och det är styrketräning. Eftersom du är tjej så har du förmodligen inte mycket muskler bakom allt späck. Tråkigt att behöva säga till dig men styrketräning är enda lösningen vare sig du vill eller inte.
Ja alla som sysslar med konditionsidrotter(löpning alla slags former, längdskidåking, cykling, rodd m.m.) är kända för att vara väldigt plufsiga i kroppen, klappträ
Citera
2008-06-29, 23:56
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Ja alla som sysslar med konditionsidrotter(löpning alla slags former, längdskidåking, cykling, rodd m.m.) är kända för att vara väldigt plufsiga i kroppen, klappträ

De är också kända för att ha mycket muskler!
Citera
2008-06-30, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brobban

De styrketränar även en hel del och jämför inte en elitist med en nybörjare. Och ja du tappar enorma mängder muskelmassa av konditionsträning.
Citera
2008-06-30, 09:06
Medlem
50ftQueenies avatar
Jaa, tack för alla svar. Lite klokare är jag kanske. Till saken hör att jag gärna rör på mig, men helst inte på gym. (Promenerar mycket.) Men fan, får kanske pallra mig dit, till något gym. Kände mig i alla fall lite mer motiverad efter att ha fått respons här. Får väl deala med gymnojan, helt enkelt.
Citera
2008-06-30, 12:00
Medlem
Man behöver ju inte gå till nåt skräckgym i en källarlokal där förortens kriminella hänger och lägger upp planer.

Finns etablerade gymkedjor (nautilus, sats osv) som har bra träning för "gymrädda". Gå dit och kolla hur det ser ut, det skadar aldrig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in