• 1
  • 2
2008-06-29, 09:04
Medlem
sniffdogs avatar
Mellan Ulricehamn o Bors-finns det nt att kika p? Var "sommarbarn" fr hundra r sedan p en grd i Nitta.Finns det ngot i krokarna kanske? Tacksam fr all info!
Citera
2008-06-29, 10:08
Medlem
sniffdogs avatar
Finns det verkligen inga UE-are i Ulricehamn el. Bors som har lite koll??? ven PM naturligtvis!
Citera
2008-06-29, 11:50
Medlem
Fluffass avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=353797

Det finns faktiskt sk.
Citera
2008-06-29, 15:08
Medlem
sniffdogs avatar
Har naturligtvis lst trden! Det jag r ute efter r omrdet mellan Ulricehamn o Bors! Jag trodde det var solklart genom min frgestllning!
Senast redigerad av sniffdog 2008-06-29 kl. 15:11.
Citera
2008-06-29, 15:58
Medlem
xXtyskenXxs avatar
Enda jag knner till r bergs rummet i Gnghester och fabriken i Mlsryd som redan nmnts i den postade trden.
Citera
2008-06-29, 17:43
Medlem
MarMinTs avatar
Det finns tv vergivna bensinstationer mellan Bors och Ulricehamn. Samt tv rastplatser.

MVH mint
Citera
2008-06-29, 18:12
Medlem
sniffdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarMinT
Det finns tv vergivna bensinstationer mellan Bors och Ulricehamn. Samt tv rastplatser.

MVH mint
Tackar-alltid ngot! Info om var bensinmackarna ligger? Kan tas via PM om s nskas.MVH-sniffdog
Citera
2008-06-29, 19:04
Medlem
LgOchLngsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXtyskenXx
Enda jag knner till r bergs rummet i Gnghester och fabriken i Mlsryd som redan nmnts i den postade trden.

Oljelagret i Gnghester r plomberat.
Citera
2008-06-29, 23:31
Medlem
sniffdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Oljelagret i Gnghester r plomberat.
Tack fr info! Du har mjligtvis inga andra tips? Kan tas via PM!/sniffdog.
Citera
2008-06-30, 01:01
Medlem
sniffdogs avatar
Bttre sent n alldrig! Naturligtvis r hela strckan mellan Sthlm. o Bors intressant. Att jag specefierade mellan Ulricehamn o Bors var att jag tnkte tiitta p mitt gamla "sommarhem"dr jag har mnga fina minnen ifrn.Det finns skert objekt p vgen sats.Kom igen o ge mig tips r ni snlla!!!/Sniffdog.Kan naturligtvis tas gremom PM om s nskas
Citera
2008-06-30, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sniffdog
Bttre sent n alldrig! Naturligtvis r hela strckan mellan Sthlm. o Bors intressant. Att jag specefierade mellan Ulricehamn o Bors var att jag tnkte tiitta p mitt gamla "sommarhem"dr jag har mnga fina minnen ifrn.Det finns skert objekt p vgen sats.Kom igen o ge mig tips r ni snlla!!!/Sniffdog.Kan naturligtvis tas gremom PM om s nskas

Varfr inte bara stta sig i bilen och leta som oss andra? Det r ju minst halva njet om du frgar mig... Kika lite p kartor innan och planera din tripp i huvudet och sedan bara ut och k. Blir extra kul nr man hittar ngot "ovntat"... Att komma till dukat bord r inte alltid s kul som det kanske verkar...
Citera
2008-06-30, 10:56
Medlem
sniffdogs avatar
Serverat p silverfat???

Citat:
Ursprungligen postat av griffin
Varfr inte bara stta sig i bilen och leta som oss andra? Det r ju minst halva njet om du frgar mig... Kika lite p kartor innan och planera din tripp i huvudet och sedan bara ut och k. Blir extra kul nr man hittar ngot "ovntat"... Att komma till dukat bord r inte alltid s kul som det kanske verkar...
Vad jag menade med tips var naturligtvis "kluriga ledtrdar".som du skriver r ju en stor del av hobbyn stt upptcka sjlv.Har lst ett ant. trdar fr att f lite inspiration.Nr man inte r p sin hemmaplan blir ju allt litet knepigare sas!Jag harkikat p Eniro o Hitta.se lngs rutten msn det kan vara svrt att avgra vad som r intressant genom att bara titta p flygbilder.Det r ju upp till var o en om man vill ge utfrlig info(via PM) eller ledtrdar typ "p spret".Jag r inte klottrare eller vandal,tar inget lmnar allt i skick som det var till andra att "terupptcka"/sniffdog PS det kan ju ta flera dagar om jag skall gra avtickare o irra runt p smvgar lngs rutten o det har jag tyvrr inte tid med.
Senast redigerad av sniffdog 2008-06-30 kl. 11:09.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in