2008-06-28, 20:12
Bannlyst
ok, s hr ligger det till, jag har en mapp med alla mina saker p, filmer, musik, bilder etc. den ligger p c: disken, och den lg precis under en mapp med namnet: 213758d5155c558e6051 .
en gng nr jag skulle dubbelklicka p min mapp med alla saker i s rkade jag flytta den pyttelite uppt s istllet fr att komma in p den slngde jag in den i den hr systemmappen!

lagom jobbigt va? men efter detta s frskte jag flytta mapp-jveln, GICK inte sjlvklart s jag fick ju panik men sen kom jag p den briljanta ideen att gra en terstllning till en tidigare tidpunkt, det funkade, mappen kom tillbaka till sin gammla plats och allting men NU funkar inte musiken lngre, filmerna gr inte att spela upp, bilderna str att det inte finns ngon frhandsgranskning tillgnglig!

vad fn ska jag gra!? fr att f filerna att funka igen, jag vet att man kan ladda ner allt igen men det vill jag inte, pga inget snabbt bredband, musik som inte finns kvar p ntet lngre och egenhndigt tagna bilder som jag grna vil ha kvar!? HJLP!
Citera
2008-07-01, 01:53
Bannlyst
Hjlp!

ass finns det ingen som vet hur man kan fixa detta:O?
Citera
2008-07-01, 14:26
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nepps snt dr kan hnda nr man gr systemterstllningar och systemterstllning ska bara vara den sista absoluta tgrden man gr tycker jag.

Och om man rkar lgga en mapp i systemmappen s frstr jag inte direkt hur den inte kan flyttas igen? ven om mappen inte kan flyttas s kan du vl flytta innehllet i den?

Nja, Gjorde du en ny terstllningspunkt innan du terstllde? Isnafall kanske du kan terstlla dom den vgen. Annars kan man vl gra en filerecovery d filerna trots allt existerar p disken ngonstans....
Citera
2008-07-01, 15:05
Medlem
tempeZZts avatar
system mapps problem

Tv srskrivningar p ett ord - Grattis!
Citera
2008-07-01, 16:09
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt