2008-06-28, 20:12
Bannlyst
ok, så här ligger det till, jag har en mapp med alla mina saker på, filmer, musik, bilder etc. den ligger på c: disken, och den låg precis under en mapp med namnet: 213758d5155c558e6051 .
en gång när jag skulle dubbelklicka på min mapp med alla saker i så råkade jag flytta den pyttelite uppåt så istället för att komma in på den slängde jag in den i den här systemmappen!

lagom jobbigt va? men efter detta så försökte jag flytta mapp-jäveln, GICK inte självklart så jag fick ju panik men sen kom jag på den briljanta ideen att göra en återställning till en tidigare tidpunkt, det funkade, mappen kom tillbaka till sin gammla plats och allting men NU funkar inte musiken längre, filmerna går inte att spela upp, bilderna står att det inte finns någon förhandsgranskning tillgänglig!

vad fn ska jag göra!? för att få filerna att funka igen, jag vet att man kan ladda ner allt igen men det vill jag inte, pga inget snabbt bredband, musik som inte finns kvar på nätet längre och egenhändigt tagna bilder som jag gärna vil ha kvar!? HJÄÄÄÄLP!
Citera
2008-07-01, 01:53
Bannlyst
Hjälp!

asså finns det ingen som vet hur man kan fixa detta:O?
Citera
2008-07-01, 14:26
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nepps sånt där kan hända när man gör systemåterställningar och systemåterställning ska bara vara den sista absoluta åtgärden man gör tycker jag.

Och om man råkar lägga en mapp i systemmappen så förstår jag inte direkt hur den inte kan flyttas igen? Även om mappen inte kan flyttas så kan du väl flytta innehållet i den?

Nåja, Gjorde du en ny återställningspunkt innan du återställde? Isånafall kanske du kan återställa dom den vägen. Annars kan man väl göra en filerecovery då filerna trots allt existerar på disken någonstans....
Citera
2008-07-01, 15:05
Medlem
tempeZZts avatar
system mapps problem

Två särskrivningar på ett ord - Grattis!
Citera
2008-07-01, 16:09
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Två särskrivningar på ett ord - Grattis!

inte illa
Citera
2008-07-01, 17:18
Medlem
klyps56s avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in