ok, så här ligger det till, jag har en mapp med alla mina saker på, filmer, musik, bilder etc. den ligger på c: disken, och den låg precis under en mapp med namnet: 213758d5155c558e6051 .
en gång när jag skulle dubbelklicka på min mapp med alla saker i så råkade jag flytta den pyttelite uppåt så istället för att komma in på den slängde jag in den i den här systemmappen!
lagom jobbigt va? men efter detta så försökte jag flytta mapp-jäveln, GICK inte självklart så jag fick ju panik men sen kom jag på den briljanta ideen att göra en återställning till en tidigare tidpunkt, det funkade, mappen kom tillbaka till sin gammla plats och allting men NU funkar inte musiken längre, filmerna går inte att spela upp, bilderna står att det inte finns någon förhandsgranskning tillgänglig!
vad fn ska jag göra!? för att få filerna att funka igen, jag vet att man kan ladda ner allt igen men det vill jag inte, pga inget snabbt bredband, musik som inte finns kvar på nätet längre och egenhändigt tagna bilder som jag gärna vil ha kvar!? HJÄÄÄÄLP!