Hejsan varje gng jag frsker uppdatera mitt internet via Windows uppdate eller windows defender fr jag felmedelande Windows Update error 80070422.
Sen nr jnag gr in p google s hittar jag fljande instruckion som pstos fixa problemet.
A simple solution but one that works in most circumstances!
1. Click Start, click Run, type services.msc, and then click OK.
2. In the list of services, right-click Automatic Updates, and then click Properties.
3. In the Startup type list, click Automatic, and then click Apply.
4. If Service status is set to Stopped, click Start, and then click OK.
mitt problem r att nr jag klickar p "starta" servicen s fr jag ytterligare ett felmedelande som sger att de inte gr :S
Lnar trden. Har precis samma problem. Efter att jag formaterat om och installerat om s fungerar inte Windows Update lngre.
Den funkade direkt i brjan nr Windows var nyinstallerat, s jag kunde uppdatera till sp3 och dra ner lite annat.
Men s helt pltsligt efter att jag startat om datorn s kan jag inte kra uppdateringar lngre.
Jag har ett crackat windows men det funkade med samma crack innan formateringen.
Jag har letat via Google och Microsofts hemsida och hittat en del men inget lser mina problem.
Jag kr en crackad win xp pro.
Finns det ngon alternativ nedladdningssida fr Windows update annars?
Lnar trden. Har precis samma problem. Efter att jag formaterat om och installerat om s fungerar inte Windows Update lngre.
Den funkade direkt i brjan nr Windows var nyinstallerat, s jag kunde uppdatera till sp3 och dra ner lite annat.
Men s helt pltsligt efter att jag startat om datorn s kan jag inte kra uppdateringar lngre.
Jag har ett crackat windows men det funkade med samma crack innan formateringen.
Jag har letat via Google och Microsofts hemsida och hittat en del men inget lser mina problem.
Jag kr en crackad win xp pro.
Finns det ngon alternativ nedladdningssida fr Windows update annars?
Att hmta skerhetsuppdateringar till Windows frn ngot annat stlle n Microsoft knns kanske inte helt genomtnkt. Ett bra steg p vgen r att bertta vad du fr fr felmeddelande.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!