Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Nu lär ju inte pappirauls vet om det hjälper att RP:a - eftersom han inte gjort det.
Jag vet inte riktigt vad som efterfrågas, men i min bok så är det användarna som skriver inläggen och vi mods ser bara till att regelbrott beivras. Vi är inte tillsatta som några "ledare" eller agitatörer, och skall inte styra debatten på något sätt - mer än i egenskapen av vanliga användare.
Men, jag och CX välkomnar alla synpunkter och gärna RP:s på inlägg som inte följer reglerna.
Skall se över forumet i morgon om det nu går att rensa lite i trådarna.
Det jag menar är att FRA-forum delen har blivit så stor under ett par dagars tid och många av oss är nya el nygamla användare under andra nick som kommit tebaxs till forumet av olika anledningar för att det är en fråga som engagerar oss alla detta är en fråga som Svenska-folket är heligt förbannade vissa är bra på att skriva andra är bra på att göra sin röst hörd några är bra på att samordna sammankomster eller fixa fram tillbehör div organistions förmågan finns hos många.
Jag blir förbannad att man angriper varandra utan att ens vet varför man angriper utan ropar Troll så fort man har några få inlägg.
Nu menar jag att det kanske är bra att bokfästa några viktiga trådar så att dom inte går upp och ner hela tiden utan att dom finns där kanske en tråd ang kommande Kampanjer i Gbg ,Sthlm,Malmö,Umeå och andra städer.
Eller Rikstäckande Event sedan att man bokfäster en tråd vad FRA handlar om och vad det innebär så man kan läsa på med bakrundsfakta.
Så tänker jag i alla fall än som det är nu att allt är huller ombuller och några viktiga trådar faller av.
Jag kan själv berätta för dom som inte vet vad mina starka sidor är att jag driver ett företag inom Event,Ljud och har arbetat politiskt sedan tonåren har suttit styrelsen för LUF gbg under min ungdom. Jag kommer från en politiks bakgrund i olika miljöer och nu engagerar jag mig aktivit i FRA-lags frågan.
Jag kanske är inte så duktig i att skriva men mina starka områden är att engagera och samordna men även göra min röst hörd inför andra politiker jag är diplomatisk lagd och går som sagt den lugna vägen till.
Vi är så många på detta forumet med olika politiska bakgrunder och det vore synd att kasta pajer och förstöra en gemensam sakfråga som detta är som det är nu så är det blocköver skridande sammarbete mellan ungdomsförbunden när senast sammarbetade Muf med RS och MPU UV PiratUng?
Det har aldrig hänt tidigare som jag vet och därför är det ytterstviktigt att vi inte bråkar inbördes nu för då faller allt samman utan att vi sammarbetar och bygger för Sveriges framtid vem vet inom några år så kanske vi har en blockskridande regering med en Moderat minister som sammarbetar med Vänstern och Sossarna samt dom övriga partierna som är i riksdagen som sammarbetar för Sveriges bästa i stället för sina egna syften!