2008-06-28, 00:42
Medlem
Forumet är extremt belastat, varför inte skaffa fler moderatorer dit?
2008-06-28, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Om jag är lite mindre diplomatisk än RB så kan man konstatera att ni kan skriva vilka skitinlägg ni vill så länge ni följer topic och reglerna. Dessutom är det lite magstarkt att gnälla utan att man ens har försökt att åtgärda problemet via RP:s...
För första gången så håller jag med dig! bjussar på en bira!
2008-06-28, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill

Läste du inte vad både Ruskigbuss och Carl Hamilton skrev? Idiot.
2008-06-28, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arkelöv
Läste du inte vad både Ruskigbuss och Carl Hamilton skrev? Idiot.
lunga dig lite och andas var inte så häftig låt oss i stället samsas om dett för detta är uppenbarligen en fråga som berör oss alla heller hur?
Ska det vara två moderatorer på ett forum som spårar ur och korsinlägg?
2008-06-28, 00:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Forumet är långt från extremt belastat om du jämför med andra delforum...
2008-06-28, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pappirauls
lunga dig lite och andas var inte så häftig låt oss i stället samsas om dett för detta är uppenbarligen en fråga som berör oss alla heller hur?
Ska det vara två moderatorer på ett forum som spårar ur och korsinlägg?

Du har ju inte ens rapporterat ett inlägg! Vi får vänta på RB och se om vTrill rapporterat något inlägg innan han skrev i denna tråden.

Rapporterar du inte så kan dom inte åtgärda problemet, tyvärr.
2008-06-28, 00:57
Bannlyst
Citat:
Det han syftar på är att det kan lätt bli personangrepp och anarki som det är på väg att bli nu tro mig gå och läs inlägg själva så kommer du förstå.
2008-06-28, 01:01
Bannlyst
Citat:
Du har ju inte ens rapporterat ett inlägg! Vi får vänta på RB och se om vTrill rapporterat något inlägg innan han skrev i denna tråden.

Jag tar inte åt mig lika lätt och troll ropar så fort någon skriver något utan jag gör en källgranskning och söker upp fakta och sedan så postar jag ett svar.

När man har fakta på saker så kan man i alla fall säga att det stämmer.
Som RFIDtråden med motioner och artikellänkar.

Nu säger jag inte att FRA arbetar med det utan regeringensmålsättning med RFIDchippning är att det ska vara en del med signalspaningen.
2008-06-28, 01:01
Bannlyst
Citat:
Det han syftar på är att det kan lätt bli personangrepp och anarki som det är på väg att bli nu tro mig gå och läs inlägg själva så kommer du förstå.

Vad hade du tänkt dig skulle hända i ett sådant ämne? Folk har ju olika åsikter och då är det klart att diskussioner kan bli lite "hetska" ibland.

Dessutom är ju detta flashback och inte familjeliv eller hamsterpaj/blip.se.
2008-06-28, 01:03
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Eeeh, jag moddar i krim så det har jag ganska lätt att förstå. Skicka RP:s när du upptäcker regelbrott så kommer det att fungera bra.
2008-06-28, 01:04
Bannlyst
Citat:
Jag tar inte åt mig lika lätt och troll ropar så fort någon skriver något utan jag gör en källgranskning och söker upp fakta och sedan så postar jag ett svar.

När man har fakta på saker så kan man i alla fall säga att det stämmer.
Som RFIDtråden med motioner och artikellänkar.

Nu säger jag inte att FRA arbetar med det utan regeringensmålsättning med RFIDchippning är att det ska vara en del med signalspaningen.

Frågan är dock hur modsen skall åtgärda problemet när du inte ens har rapporterat posten/användaren? Skall dom gissa vilka inlägg du menar?
2008-06-28, 01:54
Medlem
Citat:

Huruvida jag har rapporterat ett inlägg eller inte spelar inte ett dugg roll då jag enbart lagt fram en lösning på problemet. Jag har aldrig påstått att jag själv med glädje skulle försöka lösa problemet.

Citat:
Jaha?
Att admin inte orkar fixa in nya moderatorer till andra belastade forum är väl ingen ursäkt till att han ska låta bli detta belastade forum?
Citat:
Frågan är dock hur modsen skall åtgärda problemet när du inte ens har rapporterat posten/användaren? Skall dom gissa vilka inlägg du menar?
De kan läsa lite i forumet som de ska moderera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in