• 1
  • 2
2008-06-27, 11:38
Medlem
Såg att det fanns en tråd om tatueringar på tjejer sexigt eller avtändande?

Så vad tycker tjejer om tatueringar på killar/ män?
Citera
2008-06-27, 14:13
Medlem
Ösps avatar
Jag tycker faktiskt att tatueringar är rätt avtändande. Sen beror det ju på vad för tatuering det är, var den sitter och med vilken attityd den bärs men jag har aldrig känt någon dragning till någon pga en tatuering, snarare tvärt om.
Citera
2008-06-28, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ösp
Jag tycker faktiskt att tatueringar är rätt avtändande. Sen beror det ju på vad för tatuering det är, var den sitter och med vilken attityd den bärs men jag har aldrig känt någon dragning till någon pga en tatuering, snarare tvärt om.

Du är tjej antar jag.. Ok varför tycker du det?

Med attityd menar du att vara stolt över den?En tjejkompis till mig sa förut att om en hon ser en kille med tateringar verkar det som killen inte är nöjd med sig själv och vill visa med tatueringen typ " kolla vad jag har haft råd med , eller kolla vad jag har orkat göra" Hon är inte tatuerad själv. Kan det va så många tänker? Men det är väl mest tjejer som har gaddningar själva som gillar det.
Citera
2008-06-28, 15:43
Medlem
Ösps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabin
Du är tjej antar jag.. Ok varför tycker du det?

Med attityd menar du att vara stolt över den?En tjejkompis till mig sa förut att om en hon ser en kille med tateringar verkar det som killen inte är nöjd med sig själv och vill visa med tatueringen typ " kolla vad jag har haft råd med , eller kolla vad jag har orkat göra" Hon är inte tatuerad själv. Kan det va så många tänker? Men det är väl mest tjejer som har gaddningar själva som gillar det.

Ja, jag är tjej.

Edit: Jag vet faktiskt inte riktigt varför men det har väl lite att göra med att jag inte vill ha något främmande inbränt i min kropp själv. Jag tycker inte det är vackert eller tillför någonting.

Nja, jag menar mer att symboliken i tatueringen (om det finns någon) ska stämma med bärarens attityd. Iofs dras jag inte till kaxiga killar överhuvudtaget, men en kaxig kille med tatueringar är ännu värre! Stolt ska man ju vara över det man har tatuerat men i så fall ska det vara en ödmjuk stolthet över en tatuering som betyder någonting. Så tycker i alla fall jag.
Citera
2008-06-28, 18:06
Medlem
johnny_viciouss avatar
Min övertygelse är att det finns två grupper tjejer: De som gillar tatueringar och går igång på det och de som inte gillar tatueringar men som ändå inte avfärdar en kille just därför.
Citera
2008-06-28, 19:58
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Min övertygelse är att det finns två grupper tjejer: De som gillar tatueringar och går igång på det och de som inte gillar tatueringar men som ändå inte avfärdar en kille just därför.
...för att de i hemlighet egentligen gillar det.
Tyvärr kan man inte lite på fruntimer. De säger en sak, men gör en helt annan.
Citera
2008-06-29, 02:32
Medlem
tröstgodiss avatar
me love!! om dom är snygga som på min karl. de får gärna uppfinningsrika. kreativa.

däremot, män med tribals har inte högre iq än en hord dagisbarn. det gäller även andra könet. nej, jag är inte allvarlig. eller jo.

men jag förstår inte pratet om att folk som tatuerar sig har dålig självkänsla och gör det för att hävda sig. vad?
Citera
2008-06-29, 02:35
Medlem
Psyko Dads avatar
Har haft både tatuerade & ogaddade killar & föredrar det senare altenativet. Tycker det ser fräschare ut ogaddat.
Citera
2008-06-29, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Har haft både tatuerade & ogaddade killar & föredrar det senare altenativet. Tycker det ser fräschare ut ogaddat.

+1
Citera
2008-06-29, 11:47
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
...för att de i hemlighet egentligen gillar det.
Tyvärr kan man inte lite på fruntimer. De säger en sak, men gör en helt annan.

Jag minns innan tiden innan jag tatuerade mig på halsen och fick ett ragg på krogen.. hade långärmad tröja på mig då. Och bruden hade tjatat om hur fult och kriminellt det såg ut med tatuerade killar. -vänta du bara tänkte jag..

När vi sen hamnade i bingen så gick hon igång nåt så inåt helvete på tatueringarna. Trots att hon tidigare sagt sig hata dom

Typiskt tjejer
Citera
2008-06-29, 12:00
Medlem
insanejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG

Typiskt tjejer

amen
Citera
2008-06-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Jag minns innan tiden innan jag tatuerade mig på halsen
Innan innan du tatuerat dig på halsen, hur fan fungerar tiden borta hos er egentligen?

Välkommen till Dalarna - Där igår är på Torsdag och imorgon hände förra veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in