2008-06-27, 07:39
Medlem
AnonymEller?s avatar
Det var X antal år sedan, jag var 15 eller 16 år.
Jag, min dåvarande flickvän, en kompis och hans flickvän skulle sova hos honom.
Var en helt normal kväll tills vi skulle sova i hans rum nere i källaren, kan även tilläggas att vi var ensamma i huset.
Jag och min flickvän sov på en madrass på golvet och min kompis och hans flickvän sov i hans säng.

Runt kl 2 fick hans flickvän för sig att det stod en gammal man med käpp vid dörren och kollade på oss, jag och min kompis såg ingenting och trodde hon inbillade sig, min flickvän sov vid det tillfället.
Ungefär 1 timme senare flög min flickvän upp från madrassen och hoppade upp i min kompis säng och skrek "Det hasar!"

Nu började det bli skumt, hon sov ju när min kompis flickvän trodde hon såg den gamla mannen, och hasandet bör ju vara pga hans dåliga ben ( han hade ju som sagt en käpp ).

Vi tyckte detta var fruktansvärt konstigt men försökte ändå somna om, senare fick jag dock känslan av att det stod någon bredvid mig och kollade ner på mig när jag försökte sova ( sov som sagt på golvet ), var dock för rädd för att kolla och somnade till slut ändå.

Min kompis berättade hela händelsen för sin mor dagen efter och sa att han vägrade sova i källaren tills ett medium hade varit där, efter ett par dagar kom till slut ett medium.
Det allra första hon ( mediumet ) sa när hon kom in i rummet var "Det finns en gammal man här med dåligt höger ben och käpp..."

Detta kommer jag nog aldrig glömma, det var en väldigt speciell upplevelse.
Men det som är konstigt är ju hur min flickvän bara flög upp och skrek "Det hasar!"
Citera
2008-06-27, 10:47
Medlem
jerkuss avatar
Bra historia, men den borde ligga i "vad har ni upplevt för övernaturligt"-tråden, nämligen den här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in